Otevírání dalších balíčků GOALS.GLS

in #leolast year

Tak a je to tady. Jak jsem slíbil, tak taky činím, a zde ukazuji další otevírání balíčků s kartičkami ke hře goals.genesisleaguesports.com. Karetní hra s kartičkami fotbalistů. Za mne, když jsem viděl, jak to promiňte mi ten výraz žere můj syn, má slibnou budoucnost. Každopádně se mohu mýlit, neboť slovy klasika, je to lidské.

Dneska si otevřu deset balíčků, ať je té zábavy trochu více (no a ať vás tím taky nenudím - otevírat dalších 125 balíčků si nechám sám pro sebe 😉).

Postup pro nákup a otevírání jsem zmínil v předchozím článku.

Jdu na to

Po spuštění otevírání...

...mi nakonec padly tyto karty


Jestli jsou karty dobré nebo ne, to teď jesště netuším, ale vzhledem k počtu karet si myslím, že některé z nich nemůžou být vůbec špatné. Doufám i v nějakou, jestli to můžu porovnávat se Splinterlands, zlatou legendárku za >100 USD. Tak uvidíme.

Sort:  

https://leofinance.io/threads/@shebe/re-leothreads-ihhs8cks
The rewards earned on this comment will go directly to the people ( shebe ) sharing the post on LeoThreads,LikeTu,dBuzz.