Wiosna coraz bliżej

in #engrave3 months ago

W lutym zapadłam w hive'owy sen zimowy. Nieplanowany. Jakoś tak wyszło. Na spacerach zrobiłam trochę zdjęć, ale żadne nie było tak dobre, żeby zaraz je publikować i opisywać. Teraz w ogórdku pojawiły się pierwsze kwiaty, więc chociaż oczołap będzie kolorowy.

Cóż robiłam w tak zwanym międzyczasie. Zapiszę, bo mi ulatują takie rzeczy. Oceniałam prace w konkursie dla uczniów szkół podstawowych. Jest to konkurs o zasięgu wojewódzko-ponadwojewódzkim - biorą udział uczniowie z Dolnego Śląska i z Wielkopolski. Dużo pisania, bo oceny to nie tylko punkty ale i uzasadnienia przyznanych not. No ale ma to plusy - dzięki wysokiej transparentności i niezależności ocen od trzech jurorów konkurs jest na kuratoryjnej liście i laureaci uzyskują wpis na świadectwo i punkty w rekrutacji do szkoły średniej. Jutro wielki finał - jestem zaproszona, wybieram się.

Nadal czekam na wyniki NPRCz 2.0. Kilka kuratoriów opublikowało już wyniki naboru, nasze jeszcze nie. Emocje jak na grzybach. Od wyników naboru zależy kasa i zakupy nowości. Lubię zakupy nowości, potrzebuję tej kasy. Uczniowie już podpytują, czy można podawać tytuły (to uczniowie wybierają). Odpowiadam, że zawsze można podawać tytuły. W tej pięciolatce pozyskałam już dotację na technikum i na szkołę branżową. Ponowiłam wniosek na technikum, a pierwszeństwo mają szkoły, które jeszcze nie wnioskowały. Ale może się uda - jeżeli zostaną niewykorzystane środki, to można załapać się na listę.

Robimy papierologię do Erasmusa. Jestem w zespole przygotowującym projekt, ale nie wyjeżdżam. Miesiąc na Malcie to za długo, ale w sam raz dla uczniów, którzy odbywają miesięczne praktyki zawodowe. Na razie sytuacja jest niepewna, bo czasu niewiele, a umowa jeszcze nie wróciła z podpisem. Odetchnę, gdy koleżanka pomysłodawczyni i główna koordynatorka będzie miała bilety lotnicze w ręku.

A! Szykujemy z uczniami wystawę. Pomysł - klasa 1 TE. Wykonanie - kto żyw. Roboczy tytuł "10 000 puzzli". Zamiast zgarniać nasze układanki do pudeł, odkładamy je złożone na arkuszach brystolu i może w przyszłym tygodniu będziemy gotowi do oprawienia układanek w antyramy. Mamy już więcej pudeł z puzzlami niż antyram, więc do wystawy uczniowie wybierają i układają takie "najlepsze". Podeszli ambitnie i wybierają trudne obrazki.

Co tam jeszcze. Byłam na szkoleniu w ramach sieci bibliotekarzy. Zgłosiłam klasy drugie do projektu wrocławskiego DZPK i z koleżanką od biologii pojedziemy wraz z uczniami na fajne zajęcia terenowe w Rudzie Sułowskiej. W szkole w tym miesiącu szalała grypa i była cała masa zastępstw. W domu na szczęście zdrowie i spokój. Mąż przebudowuje grządki w ogródku, ja już ogarnęłam skrzynki i donice w oranżerii - pomidory już rosną.
Kwiaty wiosenne już zakwitają. Mam pewne plany fotograficzne co do ewentualnych łanów kwiecia.
No i to chyba mniej więcej wszystko. Zaczął się nowy miesiąc, ziściła się zapowiadana podwyżka, w kalendarzu już pozapisywałam kilka rzeczy - szykuje się całkiem niezły marzec.

Miesiąc niepisania czyli kuratorem być:
VESTS: z 96 196 485 na 96 669 363
Reputacja: z 70.6 na 70.6
HP: z 55 227 na 55 689, w rankingu HiveBuzz było miejsce 317, teraz nie wiem: "We’ll be back soon!".
Wiek w moons: 102.


Pierwotnie opublikowano na Lectorium. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Hello bowess!

It's nice to let you know that your article will take 10th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by szejq

You receive 🎖 0.4 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 225 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START