• Sign in
  • Sign up 
  • Welcome
  • FAQ
  • Block Explorer 
  • Dark Mode
  • Stolen Accounts Recovery 
  • Change Account Password 
  • Vote for Witnesses 
  • Hive Proposals 
  • OpenHive Chat 
  • Developer Portal 
  • Hive Whitepaper 
  • Privacy Policy
  • Terms of Service
logo
  • Posts
  • Proposals
  • Witnesses
  • Our dApps
LoginSign up

Pawełek (32)Hivebuzz level badge

40 followers138 posts2 following1 HP
Blacklisted Users
Muted UsersFollowed BlacklistsFollowed Muted Lists

Joined December 2017 Active 8 years ago

  • Blog
  • Posts
  • Replies
  • Social
  • Notifications
  • Wallet
  • steemitboard (66)in #polish • 6 years ago
    featured

    RE: Polskie Samochody z XXI wieku - Część 1

    Congratulations @dumb.artist! You received a personal award! Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years! You can view your badges on your Steem Board and…
    $0.00
       0 0
    • steemitboard (66)in #polish • 7 years ago
      featured

      RE: Polskie Samochody z XXI wieku - Część 1

      Congratulations @dumb.artist! You received a personal award! Year on Steemit Click here to view your Board Do not miss the last post from @steemitboard: Christmas…
      $0.00
         0 0
      • aditor (56)in #polish • 8 years ago

        RE: Polskie Samochody z XXI wieku - Część 1

        Niestety ale te wszystkie "polskie auta" są zwykłym skokiem na kasę niczym kick-starterowe projekty. Niby coś robią, hajs ciągną ale nikt nie chce nic stworzyć. Dodatkowo te auta…
        $0.00
           1 0
        • kawior (45)in #polish • 8 years ago

          RE: Autonomiczne sklepy na kółkach z CES 2018 - Część 2

          W serialu Black Mirror był podobny pojazd, pojawił się tam samochód o zbliżonym kształcie, bez kierowcy i rozwoził pizze
          $0.00
             1 0
          • kawior (45)in #polish • 8 years ago

            RE: Samochody Elektryczne z CES 2018 - Część 1

            Poważnie, 520 km to słaby zasięg? W sprzedaży są samochody z zasięgiem ok 100 km a kierowcy są zadowoleni
            $0.00
               0 2
            • eatsrewards (59)in #polish • 8 years ago

              RE: K****ska Koza (11/01/2018) - ZŁY HUMOREK

              This is the best post on Steemit. I gave you a vote now, ya heard?
              $0.00
                 1 0
              • jasiu (56)in #polish • 8 years ago

                RE: Biedronka Zła (08/01/2018) - ZŁY HUMOREK

                często robię tam zakupy i generalnie spoko, taniej niż te większe supermarkety, a że duzo ludzi? no bez przesady ;)
                $0.00
                   0 0
                • dorotea (45)in #polish • 8 years ago

                  RE: Dolina Krzemowa (06/01/2018) - DOBRY HUMOREK

                  Mi dię bardzo podobał serial bo było doę z czego śmiać xxx
                  $0.00
                     1 1
                  • mattuk (60)in #polish • 8 years ago

                    RE: Korona Królów (05/01/2018) - DOBRY HUMOREK

                    Nie do końca rozumiem hejt jaki spływa na ten serial. Obejrzałem z pół odcinka i jest to nawet spoko jak na polską produkcję telewizyjną. Nie porównuj tego do Gry o Tron czy…
                    $0.03
                    • Past Payouts $0.03
                    • - Author $0.03
                    • - Curators $0.00
                     1 0
                  • rzezimioszek (46)in #polish • 8 years ago

                    RE: Korona Królów (05/01/2018) - DOBRY HUMOREK

                    Chyba jesteś zbyt krytyczny dla tego serialu, nie jest dobry, ale stanowi dobrą rozrywkę i ma jedną zaletę, która rekompensuje wszystkie wady ma oglądalność, wysoką jak na TVP.…
                    $0.03
                    • Past Payouts $0.03
                    • - Author $0.03
                    • - Curators $0.01
                     1 0
                  • crayfish80 (43)in #dtube • 8 years ago

                    RE: MAKIJAŻ DLA MĘŻCZYZNY DO SKLEPU

                    tylko jeśli masz kamerkę ;-)
                    $0.00
                       0 0
                    • crayfish80 (43)in #dtube • 8 years ago

                      RE: Nerd iJego Sklepowe Perypetie

                      Zamiast margaryny proponuje masło.podobno zdrowsze?
                      $0.00
                         0 0
                      • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                        RE: Deleted.

                        0
                        $0.00
                           1 0
                        • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                          RE: Deleted.

                          0
                          $0.00
                             1 0
                          • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                            RE: Deleted.

                            0
                            $0.00
                               1 0
                            • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                              RE: Deleted.

                              0
                              $0.00
                                 1 0
                              • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                                RE: Deleted.

                                0
                                $0.00
                                   1 0
                                • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                                  RE: Deleted.

                                  0
                                  $0.00
                                     1 0
                                  • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                                    RE: Deleted.

                                    0
                                    $0.00
                                       1 0
                                    • dumb.artist (32)in #dtube • 8 years ago

                                      RE: Deleted.

                                      0
                                      $0.00
                                         1 0