Co zrobić z Ecency Points

in #polish3 months ago (edited)

Wielu z nas używa na co dzień ecency lub jak ja sporadycznie. Kiedyś miałem zmieniłem peakd.com na ecency.com, żeby móc zbierać punkty Ecency Points. Powód był taki, że chciałem móc od czasu do czasu nagrodzić post większym zarobkiem, bo można było spożytkować wyżej wymieniony punkty na mocniejszy głos od ecency. System ten jednak zawodził. Najczęściej dostawałem refundacje środków, a post zostawał bez nagrody. Przestałem zbierać punkty, bo mijało się to z celem. Teraz za punkty te można kupić czasową delegacje.

Za 1500 punktów dostałem delegacje od ecency ~200HP na 7 dni. Nie jest to kosmiczna delegacja, ale zawsze to dodatkowy zarobek dla Was i dla mnie, dlatego polecam skorzystać z nadarzającej się okazji.

Klikamy Buy perks i Boost+. Zależnie od ilości punktów możemy kupić delegacje na dany czas.

Poza tym interfejs został odświeżony, więc może dam mu znowu na chwile czas i odpocznę od peakd. Poza tym nic tak nie działa na rozwój jak konkurencja.

O zmianach jakie zaszły w ecency przeczytasz tutaj.

Korzystając z okazji czy ktoś korzysta na co dzień z ecency.waves, leothreads, dbuzz? Obserwując strumień tych mikroblogów w ecency decks widać, że ludzie tego używają, ale jakoś nie jestem przekonany do mikroblogowania na Hive.

Sort:  

Hmm to i ja może dam szansę ecency, dzięki za info :)
@tipu curate 4

Hello herbacianymag!

It's nice to let you know that your article will take 4th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by kargul09

You receive 🎖 0.7 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 224 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START