My Actifit Report Card: października 4 2018

in #actifit6 years ago

Cześć,

dzisiaj ładna pogoda i ponad 11k kroków zaliczone. Wieczorem czeka mnie jeszcze siłownia. Na dzisiejszym treningu będę ćwiczył barki i kaptury. Wszystkie moje treningi są nastawione na siłę. Więc powtórzeń jak najmniej a ciężary jak największe. Powolutku do celu bo nigdzie mi sie nie śpieszy :) Pozdrawiam @mastek

11004
Walking

Sort:  

Super mastek, a czy masz jakieś zdjęcia do podziwiania Twojej figury? ;)

hehe może kiedyś dodam jakieś fotki, na razie to nie ma sensu ponieważ zaczął się sezon masowania więc trening i dieta jest własnie ustawiona pod masowanie i siłę. Ale miło mi że ktoś w ogóle czyta te moje spontaniczne wypociny :) pozdrawiam

Dawaj fotke! :-) progres zobaczymy

Proszę bardzo, to jest aktualna forma przed treningiem na sucho. Wiek 32 wiosen ;) pozdro
my.png

Klasa!

Posted using Partiko Android

Dzięki, planuję w przyszłym roku tak na przełomie maj-czerwiec zejść do 10% tkanki tłuszowej, bo teraz to pewnie mam z 16-17% dlatego taki zlany hehe

Congrats! You just reached the top level milestone via using Actifit fitness tracker and provided Proof of Activity!
You accordingly gained 100 Actifit tokens for attaining 11004 tracked activity!
You also received an 4.00% upvote via @actifit account.

Cool, thanks for sharing!