2020 Sen Nasıl Bir Yılsın?

in #actifit4 years ago (edited)

Bugün burdurdan memlekete gidiyordum bir yandanda mama yardımı toplamaya çalışıyordum. Az önce bir telefon geldi arayan ablamdı ve geçen hafta babamın tibia kemiğinin kırıldığını söyledi.2020 sen nasıl bir yılsın ya? 2.haftası hem anneannemi kaybettim hem de babamın tibia kemiği kırılmış, ameliyat edilmiş ve platin takılmış şuan vücut platini kabul etmediğinden dolayı sık sık ateşi çıkıyor. Tibia kemiği vücudun en sağlam yeri bu arada ve kırıldığında bacak ikiye ayrılıyor ki platin takılacak kadar ciddi duruma geldiğine göre büyük bir sorun var demektir. Hastaneye gidiyorum dosyalarını inceleyeceğim ve eskiler aklıma geliyor. Onu 9 yaşımda kaybetme tehlikesi geçirmiştim bu benim en kötü dönemlerinden biri ve daha öncede anlatmıştım. Beyin kanaması geçirdi ve hafızası gitmişti bizi hatırlamıyorfu bana bir yabancı gibi bakıyordu babama bir kaç saniyeden fazla bakamamıştım hemen arkamı dönüp oradan uzaklaşmış ve ağlamaya başlamıştım onları hatırlıyorum :( Çok şükür o zaman kurtuldu şimdi de kurtulacak ona ihtiyacımız var.
50shpcfoaj.jpg

Resim Kaynağı

5333
Walking

Sort:  

Çok geçmiş olsun kardeşim İNŞALLAH biran önce sağlığına kavuşur.

Başka sağlık problemleri de çıktı. İki bobregindede kist var bunlar basit kistler fakat akcigerlerindeki kitle kötü bir haber

Sağolasın, inşallah 🙏

Çok geçmiş olsun. Tam bir sabır sınavı işte.

Sağolun, her şerde bir hayır vardır. Babamın bir sürü hastalığı tespit edildi