You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aktivisti nie sú zločinci! Activism is not a crime!

in #activism6 years ago
"Neviete si predstaviť ako veľmi ma to hnevá. Dokonca až tak, že som si spomenula na Steemit a napísala tento nahnevaný post "
:DDD oj joj..tak to musíš byť ozaj veľmi nahnevaná💪💪, ak si si spomenula aj na Stímeček :D
Sort:  

:DDD vám stálym userom to tak nepríde, ale za posledné 3 mesiace som fakt ani raz nebola tak frustrovaná (vlastne možno ani nadšená 😢 😄 ) na to, aby som mala potrebu o tom niekam písať :D

Bratku, tu sa casto postuju fotky toho co si mala na ranajky :D A bez stipky nadsenia :D

@matkodurko Fuu.. keby len raňajky.. poznám ľudí čo tu zdieľaju nedojedzené sušienky:D a bez štipky hanby :DD
@zzuzza zase sa stav ;)

:DDD tyyyy! :D ja som aj jednoriadkove quotes posty kde tu zhliadol :D

Posted using Partiko Android