You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aktivisti nie sú zločinci! Activism is not a crime!

in #activism6 years ago (edited)

Som len hlúpy informatik, takže sa s tebou o tomto určo nejdem hádať :D (teraz som si čítala tú tvoju sériu o ekológii, nevedela som, že si študoval čosi takéto 🙂 ) každopádne budem dosť rada, ak mi povieš niečo viac o tom, že CO2 nie je na škodu. Možno to máš v nejakom ďalšom článku, ja som z tej série našla len prvé 4.
Ja svoj prístup k týmto témam formujem klasickým spôsobom - nechám si štúdiu od dôveryhodnej inštitúcie zreprodukovať dôveryhodným médiom, ak je takých štúdií veľa, tak to považujem za pravdu a snažím sa podľa toho správať. :D Naozaj netuším ako presne prostredie narába so skleníkovými plynmi, ale uverila som štúdiám, že CO2 podporuje klimatické zmeny.
Je mi jasné, že toto nie je prvý krát v histórii Zeme, čo sa planéta otepľuje a máme tu toho CO2 až-až. Doteraz sa s tým očividne vždy dokázala nejako vysporiadať. Tu mi opäť chýbajú fakty, no pokiaľ viem, tak sa to v minulosti nezaobišlo bez situácií, ktoré tak trochu drasticky zmenili životné podmienky - kým sa po čase všetko znova neprispôsobilo atď atď (kľudne ma oprav, fakt mi tu chýbajú fakty 😓 ). A podľa všetkého k akejsi dosť drastickej zmene dochádza teraz. (čo môžme asi chápať ako prirodzený vývoj, ale aj hrozbu pre súčasné druhy = pre mňa dôvod obmedziť činnosti, ktoré CO2 produkujú)

Mimochodom, k tej sukcesii mi napadla jedna vec, ktorej celkom nerozumiem a neviem, či sa ťa to mám spýtať tu alebo pod článkom spred 10 mesiacov :D

Aa ešte k aktivistom. Hejhej, jasné, že musia počítať s nejakým trestom. Ako sa aj vyjadrili, nemám pocit, že by Greenpeace niekedy pred represiami utekal. Ide skôr o rozsah toho trestu a vyšetrovaciu väzbu, ktorá bola fakt prestrelená (veď ich už aj na pokyn generálneho prokurátora pustili :)) ).