Svaka budala ima svoje veselje

in #aktualno5 years ago

Znate kako kažu da svaka budala ima svoje veselje, e pa, ovo će biti moje! 😜

OK, malo me prebacilo, pa onim mojim #365ukrug već fali tjedan dana, ali šta sad?!? Ništa! Život ide dalje, pa tako i ja!

293zcrmmxr.jpg
izvor

Što ima novo?
U biti ništa baš previše pametno ni senzacionalno, barem ne za neku svakodnevnicu malog čovjeka kao što sam ja.

Eto je danas lijep i sunčan dan, i to je dobro.
Jučer ili prekjučer nam je, navodno, neka tamo financijska agencija dignula rejting. Kao fol, strane bi investicije sada trebale pristizati kao lude. Mo'š mislit!

Svi investitori do sad bili na "stand by-u" i čekali samo to. K'o blesavi su da se uvale u žrvanj ove naše birokratske mašinerije s teškom artiljerijom nelogičnih i glupih zavrzlama! A o vremenu potrebnom da se kroz njih prođe, i to s neizvjesnim ishodom, neću ni pričati.

Mašala!

Sort:  

😂 lol 😂

Posted using Partiko Android