You are viewing a single comment's thread from:

RE: [:nl]Roadtrip: Spanje Middellandse Zee[:en]Roadtrip: Spain Mediterranean[:]

in #alldutch6 years ago

Alweer een mooi en uitgebreid reisverslag met de nodige foto's.
Vraagje: Je hebt de (lekkere) paella Valenciana gegeten...maar heb je ook "agua de Valencia" gedronken? (vers appelsiensap met cava/vodca & gin)

Sort:  

Aaaaah nee!!! Dat klinkt nochtans heerlijk, haha!! Next time... Jij bent ook al in Valencia geweest?

Natuurlijk ben ik daar al geweest...Al meerdere malen zelfs...
40 jaar geleden deed ik een groot stuk van jullie route met de moto (oei...nu geef ik al een stukje van m'n leeftijd prijs...) Ik reed toen via San Sebastian en Burgos langs Madrid, om zo verder te gaan naar Granada. Van daaruit ging ik langs de kust, net zoals jullie...alhoewel...ik deed wel de Costa Blanca... En vanaf Valencia ging ik terug het binnenland in richting Zaragoza.
Voor mij was dat één en al avontuur.

OMG dat moet ongelofelijk geweest zijn... En de costa Blanca zal toen misschien nog wel aantrekkelijk geweest zijn ook ;)

Ja, idd. Toen was Benidorm nog een klein dorpje met slechts een paar hotelletjes, en niet het Blankenberge met zon garantie van nu...

Daar zeg je het. Ik ben er 25 jaar geleden geweest en vond het toen al erg, dus wou er niet nog eens heen. Maar de natuur is en blijft prachtig in heel de regio. In heel Spanje trouwens, adembenemend!