You are viewing a single comment's thread from:

RE: De hemel duurt maar even.

in #alldutch6 years ago

Je hebt gelijk gerben :)
Wat tof dat jullie die stap genomen hebben en het zo goed bevalt.
Als ik nu weer jong was in deze tijd zou ik dat zeker ook doen.
Nieuw Zeeland heeft altijd een grote aantrekkings kracht voor me gehad samen met Australie.
Hoe zit dat daar met grote spinnen, zijn er daar ook zo veel ?
Ik heb een goede vriend die in Tasmanie woont en die verteld altijd van die griezel verhalen haha
Af en toe laat hij me het laplazerus schrikken door me te verrassen als hij een foto in Discord dropped :)

Dus probeer ik de hemel maar hier te maken :)
Te genieten van al het moois dat ik zie als ik er op uit trek om fotos te maken en dan vooral de natuur :)

Sort:  

@openheart Bedankt voor je reactie!

Enge beesten daar moet mijn vrouw niets van hebben, ik ook niet trouwens. Wat dat betreft is Nieuw Zeeland ook een perfect land, geen enge beesten. Dat is ook een van de redenen dat we voor NZ hebben gekozen i.p.v. Canada en Australië.

Dank je voor je antwoord gerben, dat is fijn om te horen :)