My Cat sisi :)

in #animals6 years ago


Benim güzel kızım SİSİ. Onu bulduğumda 15 günlük ve çok zayıftı. Buldugum yerde biraz bekledim belki annesi gelir diye ama gelmedi. Bende evime bu küçük misafiri aldım. İlk önce yıkadım sonra karnını doyurdum. Şimdi 1 yaşında. Hayvanları Sevin onları koruyun. Bu dünya sadece bize ait değil. Kış ayları yaklaştı kediler ve köpekler için evinizin önüne bir kap mama koymayı unutmayın. :) 

My beautiful daughter SISI. I found him for 15 days and he was very weak. I've been waiting for a while so I might have come to see her mother but she has not. I got this little guest at my house. I first washed it and then I fed it. She's 1 year old now. Love Animals Protect them. This world is not just ours. Do not forget to put a container for your cat and dogs in front of your house for the winter months. :)


Sort:  

Bizimde bir kedimiz var 3 aylık bazen koyun koyuna uyuya kalıyoruz :) Oğlum var oda çok seviyor biraz önce evde bulamadık bir baktık balkona çıkmış, bilmeyerek üzerine kapatmışız :)) insan alışıyor kayboldu sandık neyseki balkondaymış..

O derdi bende çok kez yaşadım bi ara kayboldu sandım o zamanlar çok kücüktü bi yerlerde uyuyakalmış saatler sonra cıkmıştı :)

Tipsiz, şapşik ve bir o kadar da ponçik şey :)

Teşekkür ediyor :))

Çok tatlıymış eve alarak çok iyi yapmışsınız.

Evet iyiki almışım diyorum bende :)

Kıyamam ne kadar tatlıymış

Teşekkür ederiz :)

çok sevimli görünüyor

Teşekkür ederiz :))

Miniğim 🎈🎈🎈