Ask me what is your favourite place to visit again in Korea : A Dog Cafe 🐾- Köpek Kafe

in #animals7 years ago

Bugün tam tamına bir aydır Kore’deyiz. Üzülerek çok yakında ayrılıp, yeni maceralara doğru yola çıkacağız. Bir ay boyunca gezdik, yedik içtik, eğlendik. Şimdi bana sorsanız Kore'ye bir daha gelsen nereye tekrar gitmek istersin diye bir an düşünmem Kopek kafelerden biri🐾 derim. Öyle bir yer ki saatlerce orada kalabilirim. Tam of bugün canım çok sıkkın kafamı dağıtsam durumuna uygun bir yer. Aklımı kaybettim orada ne var ki kaka kokusunu alana kadar 😂


  • It's been a month since we were in Korea. Sadly, we are going to leave soon and start new adventures. During a month, we discover new places, visited gorgeous historical places, eat delicious foods and had lots of fun. If you ask me what is your favourite place to visit again in Korea, I would say A Dog Cafe 🐾 without hesitating. I can stay there for hours. I lost my mind into the cuteness till I got poop smell 😂

IMG_7284_512x640.jpg

Kore'de çok değişik konseptlerde kafe bulmak mümkün. Köpek kafe, kedi kafe, rakun kafe, tavşan kafe...
Bizde geçenlerde bunlardan birini ziyaret ettik. Benim mutluluktan uçtuğum bu yer bir köpek kafe. Olay tamamen şu, bir sürü değişik türde köpeği bir kafenin içine koymuşlar ve beni sev diye bekliyor. Daha güzel bir şey olabilir mi?
IMG_7171_640x359.jpg

  • In Korea, concepts cafes are quite popular like dog cafe, cat cafe, racoon cafe, rabbit cafe...
    IMG_7143_640x480.jpg

    *We visited a dog cafe. The thing is dogs are in a cafe and want you to love them. Amazing place!
    IMG_7285_512x640.jpg

    İşin bir diğer tatlı tarafı ise kendi köpeğinizde buraya getirip, arkadaşlarıyla oynamasını izleyebiliyorsunuz. Fiyatlar normal kafedelerde sipariş edeceğiniz içeceklerden biraz daha pahalı tabi.

The lovely thing is you can come here with your own pet and let them play with others. Price is a bit expensive than normal cafes but think about the bunch of cuteness.



Ama bu konsept kafenin Türkiye'de işe yarayacağından şüphem var. Kore'de bir tane bile sokak hayvanı görmediğimi sayarsak ve İzmir’i ele alacak olursak, sokaklar kedi, köpek çeteleriyle dolu. Daha onlara kalacak yer sağlayamadan...


  • On the other hand, I don't think this concept suitable for Turkey since we have lots of stray animals on the streets.
    Bus

Sort:  

Steemitte bu seviyeye nasil geldiniz sizinle sohbet etmek isterim beni yanlis anlamazsaniz payladimlariniz cok guzel

Cheer Up!

  • from Clean STEEM activity supporter

Köpek Cafe mi? Hem ilginç, hem güzelmiş..

Kesinlikle oyle =))

Kore'de belkide halkın her kesimine hitap eden bu güzel fikir Türkiye'de ancak Bebek ve Cihangir'de sosyeteye has yapılır sanırım :)

Kesinlikle katiliyorum, olursa oradalar olur =))

Belki de dünyayı bu yüzden dolasmali insan, yaşadığını hissettmek, aldığı nefese bir anlam katmak... Evet bizim coğrafyamız da sokak hayvanları diye bir tür var ve bu belki bizim ayıbımız ve eksiğimiz :-( sokakları onların üzerine inşaa eden bizlerin...ama belki de bu seyahatlerin bir diğer amacı, etkisi de; eğer döneceksiniz( bilmiyorum dönmek iyi bir fikir mı :) ) koşullara, öncesine ve zorluklara bakmadan beraberinizde getireceginiz fikir zenginliğini burada hayata dönüştürmek olmalı, evet tüm deniz yıldızlarını kurtaramayiz tek başımıza ama birisi başlar ise çok kişi katılır ona, öncü olmak böyle bir şey zor ama erdemli 😊
Son olarak da bir daha ki seyahat rotaniz neresi olacak merak ediyorum, bir duraklikta olsa katılmak guzel olurdu🙂.

Ogrenecek, gorecek o kadar cok seyimiz var ki ve seyahat etmek bunu karsilayan en guzel seylerden biri. Soyledikleriniz o kadar guzel ve dogru ki, katilmamak elde degil =)) bir sonraki rotamiz kalici olacak sanirim bi sureligine yine asyadayiz gibi gorunuyor 4-5 gune belli olacak kesin, o zaman bilgilendirme yaparsam daha dogru olur ve eger imkan olursa cok seviniriz bize eslik etmenize ve eminim bir o kadar da keyifli olur =))

👍 eminim yine güzel bir seçim olacak... Biz evliya çelebinin torunlarına da bu yakışır sanırım.

Bakalim biz de merak icindeyiz =))

Biraz hayal ettim burada olsaydı nasıl olurdu diye ; cafe önlerinde konuşlanmış çalışanlar, ellerinde hayvanlar o yoldan geçenlerin önüne atlayıp gel abla gel golden var kaniş var buldog var rot var gel. içeride de hayvan sever teyzeleri düşündüm anniieeem diye sarılıp hayvanı boğar gibi sarıldıklarını, ne bulduysa hayvanın ağzına löpçük diye tıktıklarını falan düşündüm de bizde böyle olmaz kanaatine vardım. :D

ahahah =D Bu kafede sadece icecek satiyorlar yemek ve benzeri seylerin satisina izin yok =))

Hello good post my name is Yudexis Jaume and I am from venezuela can you give a vote to my last post?

Hello, Steemit requires lots of hard work. Be patient and keep Steeming 😉

Köpek kafe, kedi kafe, tavşan kafe arasında RAKUN kafe mi gördüm ben? Yanlış görmedim değil mi? Rakun kafe?! İşte budur. Şu andan itibaren iş projelerim arasındaki işlek yerde büfe ve sahil kasabasında balık restoranı fikirlerinin önüne Rakun kafeyi koyuyorum. Yıllar sonra başarı hikayemle ilgili belgesel çekildiğinde

-"Efendim nasıl karar verdiniz?" sorusuna
-"Bir gün steemit'te geziniyordum, bir post okurken o an artık yapacağım işe karar vermiştim." diyebilirim.

14.10.2017

hahah 😂 Bu fikir Turkiyede tutmayabilir gibi tabi saha arastirmasi yapmak lazim. ama panda kafe kesin tutar 😬

Daha onlara kalacak yer sağlayamadan... ( haklisin ne desek boş ama yinede #sahiplenmeye devam ) ... tskler eglenceli bir yer gibi duruyor ama ben gelemem :) paramparca ederler beni mosmor olurum o zmn :))

ahahah =D bence sicakkanlilar severler rengin guzel bi kere =D