(srb) Drugi blog o Dilanu :D

in #animals7 years ago (edited)

Cao svimahh,

Juce sam pisala o svom ljubimcu Dilanu, stavila sam dosta slicina pa je nekako bilo natrpano. Odlucila sam da stanem u jednom trenutku i da nastavim sa tim u sledecem tj ovom blogu.

Ako ste propustili jucerasnji blog a interesuje vas, mozete ga pogledati ovde >>>

Na engleskom : https://steemit.com/animals/@prokleta.jerina/eng-first-blog-about-my-dilan-dog
Na srpskom: https://steemit.com/animals/@prokleta.jerina/srb-prvi-blog-o-mom-psu-dilanu

Pa da pocnemo...

Ovo je slicica iz maja 2014 godine, ostale fotografije iz te godine mozete videti ako kliknete na jedan od linkova iznad. Ovde je dilan imao 2 godine :)

983687_655070074567550_52899283806908546_n.jpg

Ovo je vec iz aprila 2015, tu vec ima 3 godine :)

april2015.1.jpg

april.2015.2.jpg

Ova je iz juna. Nas dvoje smo nesto radili po dvoristu i na kraju odlucili da napravimo pauzu i slikamo se :D

jun2015.jpg

Ovo je uslikano u avgustu iste godine, poenta slike je da se vidi koliko je on veliki u odnosu na mene :D

avgust2015.jpg

Nas selfi iz aprila 2016. Ovde je vec napunio 4 godine :)

april2016.jpg

Ovo su Dilan i Macka. O njemu (Macki) pisala sam u prethodnim postovima.

jun2016.jpg

Posto je vec zaso u godine, olenjio se. Septembar 2016.

septembar2016.jpg

Jos jednom, Dilan i ja :D

oktobar2016.jpg

Sada smo vec u februaru 2017, jos uvek ima 4 godine ali ne zadugo :D

februar2017.jpg

Dilanov 5.rodjendan. Mart 2017 :D

mart2017.jpg

Jun 2017.

jun2017.jpg

U avgustu je povredio nogu i bilo mi je zao da ga slikam, nije bas bio ni raspolozen sto je i logicno. Sad je vec mnogo bolje, noga je ok i normalnije hoda.

Bice jos slicica uskoro posto smo sad vec mnogo bolje raspolozeni :D

Hvala sto ste izdvojili vreme i pregledali moj post, nadam se da vam se svidelo! :)

Link za englesku verziju ovog bloga >>> https://steemit.com/animals/@prokleta.jerina/eng-second-blog-about-my-dilan-dog

Sort:  

Dilan je predivan i bas je fotogenican! :D

Лепе су вам фотографије @prokleta.jerina, али уместо „serbian“ стави „srpski“, пошто онај ко не зна енглески неће знати ни како да тражи српски текст на енглеском. Таг „photography“ један је од најчешће претраживаних, па њега обавезно стави. Поздрав!