My 1st modelling ever !!!

in #animation6 years ago

WhatsApp Image 2018-05-10 at 11.16.06 AM-2.jpegWhatsApp Image 2018-05-10 at 11.16.06 AM.jpeg

This is my first modelling and texture when I'm still at semester 1 i call it jeep T-74 . there are still more modelling in that computer ,BUT !! . All my data loss in that computer because someone FORMAT my computer and everything inside it has already gone . So i must remodel all my project to recover my data . #Why T_T .

Ini adalah modelling dan texture pertama saya semasa saya masih lagi relajar dalam semester 1 dan saya panggil jeep T-74. saya masih ada lagi modelling dalam komputer , Tapi !! . Semua data saya di komputer itu hilang kerna ada orang FORMAT komputer saya dan semua data di dalam tu hilang. Jadi saya terpaksa remodel balik semua projek saya untuk recover semua data saya . #Why T_T .