!!!Spoiler!!! Gintama.: Shirogane no Tamashii-hen-2 İncelemesi

in #anime6 years ago (edited)

shot0007.jpg

Önceki arc duygu yönünden ağır olur diyordum ama sağolsunlar gerek Shogun'un içinde taşıdığı silahla(bok:) ile) gerekse diğer bir kaç absürdlük ile tam duyguya giremedim. (Duygu yönünden Shinsengumi ve Shogun Assasination arc ı beni çok tatmin etmişti.) Önceki arc'ta Shinsuke'nin dahil olmasını çok bekledim. O da ola ola en son bölümde dahil oldu. Ve ara verdiler. Ama güzel yerde bitirip güzel devam edecekler diye bekliyorum.

Screenshot_2018-07-09-01-16-46-177_org.mozilla.firefox.png
Screenshot_2018-07-09-01-16-54-656_org.mozilla.firefox.png

Yeni arc her zamanki gibi trol ile başladı. Bir kaç hatırlatmadan sonra Kiheitai'nin başlangıcı, Shogun Nobunobu'nun artık olayların ciddiyetini anlaması, Amanto savaşı ve sonrasındaki olarlarda samurayların aslında ne kadar vatanperper olduğu ve Gengai'nin silahının önemi ile ilgili sahneler oldu. Bence burada en önemlisi(leri) Shogun'un artık yönetecek vasfa gelmesi ve isyancıların ne için isyan ettiğinin farkına varılmasıydı.

Artık bu arc'ta artık bu şeytan 4lüyü ve Utsuro'yu göreceğiz. Ve işin içine Utsuro girince maalesef komedi olamıyor. Duygu yönünden daha ağır bölümler izleyeceğiz diye tahmin ediyorum. Ancak bu animenin izlenmesinin önüne geçmez. Ve eğer bölümler de yoğun olursa on numara beş yıldız olur. Belki de en yüksek puanlı bir Gintama sezonu mu izleriz? Ne dersiniz?

Sort:  

I gave you a positive vote in your publication! Please, give me a next vote! "Your publication has a lot of value, I'm also creating quality content, if you like you can visit me"

I gave positive votes for your great drawings. I want to see your new drawings