Terör her zaman silahla olmaz!

in #antalya7 years ago (edited)

Merhaba,

İlk postumda ne yazık ki ülkemizde yaşanan bir terörden bahsedeceğim, bu terörde silah yerine yollar, yayalar ve ulaşım araçları var evet tahmin edebileceğiniz üzere trafik terörü.

İlk postumda aslında kızım veya baba olmak üzerine yazmayı düşünüyordum fakat ilk postun konusunu yaşadığım şu olay belirledi;

Kızımız Güneş Hanım 'ın 40ında annanesi ve dedesine götürdük akşam yemeği yedik ve yemek sonrası birde babanesi ve dedesi görsün diye hep beraber arabaya atladık ve yola çıktık. Gideceğimiz yol yaklaşık 9 dakika kadar bir zaman almaktaydı. Yolun yarısında ortalama 50km hızla akan yolda arkadan bir arabanın hızlıca geldiğini ve sellektör yapmaya başladığını farkettim fakat sağımda araç olması ve önümdeki araçla 1 araçlık mesafe olmasını göz önüne alarak, önümdeki araca hafiçe yaklaşmak doğru karar diye düşünürken arkamdan gelen araç hız kesmeden (onunda ortalama hızı 80 90 km olmalı) makas dediğimiz olaya girdi.
Bir anda aracı sağımda gördüğüm gibi yavaşça frene dokundum fakat herşey o kadar hızlı gelişiyor ki, yapaılacak her hareket saniyelik ve düşünmek için ne yazık ki vakit yok, derken araç birden önüme kırdı ve belki az önce frene dokunmasaydım arabada 40 günlük kızım, eşim, eşimin anne ve babası ve ben normal şekilde seyreden yolda saçma sapan bir insanın hareketleri yüzünden kötü bir olay yaşayacaktık.Tabi bu durumdan etkilenen sadece ben değildim makas atarak devam ederken etkilediği diğer araçlarda vardı. Bu esnada ben aracın marka model ve plakasını aldım hemen polise bildirmek için aradım. Gittiği yön ve bilgileri verdim fakat ne oldu ne bitti bilmiyorum.
Trafikte özellikle son zamanlarda bu veya bunun gibi diğer araçları ve yayaları bazende yayaların araçları tehlikeye attığı bir çok durumla karşılaşıyor ve duyuyorum.

terror.jpg

Yaya veya taşıt kullanarak bir şekilde trafiğin içinde bir rolümüz oluyor lütfen kendi hayatınızı hiçe saysanız bile trafikte yalnız olmadığınızı diğer insanların ve o insanların sevenlerinin bekleyenlerinin olduğunu unutmayın.Hepinize mutlu yolculuklar.

Sort:  

@royrodgers has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

        To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

@mrainp420 has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

        To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

@minnowpond1 has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

        To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
        To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Congratulations @scorp! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!