You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin pokořil hranici 4225 dolarů

in #arbolet7 years ago (edited)

Já jsem začal v roce 2009 na torrentu a tam je v zahlaví toto:

Samozřejmě jsem to rozkliknul už v roce 2009 a bylo to v angličitině tak jsem použil google ale ten si s tím a těmi pojmy v roce 2009 neuměl poradit neexistovaly informace v cz . Kdyby byl google překladač na úrovni minimálně jako dnes určitě bych nepsal tyto články byl bych tak bohatý , že bych dělal něco jiného:-)

Sort:  

Samozřejmě tam bylo a je forum o bitcoinu ale vůbec jsem tomu nerozuměl nechápal jsem ty výrazy :-)

Haha, já jsem jako poloholanďan četl Nemečký časopis CT, to byl těžký oříšek. Ale já většinou sledují věci po delší době, bohužel to pak znamená že jsi pozdě i když často vůbec poždě není.. Trvá to než přijdeš na to jak se věci doopravdy mají a někteří na to nepřijdou vůbec!