Mandala - Destruction

in #art6 years ago

Witajcie moi drodzy ;)

Czas się pochwalić kolejną, a według mnie moją najlepszą mandalą jaką do tej pory udało mi się narysować. Destrukcja w czystej postaci. Trochę czasu zajęło mi narysowanie tych istnych puzzli, ale efekt końcowy prezentuje się świetnie. Mandala ma już swoje lata, bo została stworzona w 2016 roku, ale do tej pory nie udało mi się stworzyć czegoś równie ciekawego.

Ale to tylko moja opinia, czekam na wasze wypowiedzi i komentarze ;)
Regards, Adi
mandala.jpg

Sort:  

Hello! I find your post valuable for the art community! Thanks for the great post! ARTzone is now following you! ALWAYs follow @artzone and the artzone tag, and support our artists!

Sam kiedyś trochę rysowałem i muszę przyznać robi wrażenie.

Dziękuje za miłe słowa :)

You got a 0.14% upvote from @emperorofnaps courtesy of @adoer123!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!