Colorful Drawings [Renkli Çizimler]

in #art6 years ago (edited)

Today, I wanted to share my two colorful drawings. I drew them by using felt tip pen. I tried to draw them like cartoon. As a person who is still learning to draw, I think they look pleasant.

Bugün, renkli çizimlerimden iki tanesini paylaşmak istedim. Bu çizimleri keçeli kalemle çizdim. Tıpkı bir çizgi film karakteri gibi çizmeye çalıştım. Hala çizmeyi öğrenen biri olarak söylüyorum ki, bence hoş gözüküyorlar.


First drawing is a blue woman. I shared the steps below the photo.

İlk çizim, mavili bir kadın. Adımları fotoğrafın altında paylaştım.

sonbu.png

kolaj2 (1).png


Second drawing is a green woman.

İkinci çizim, yeşilli bir kadın.

kakakaka.png

kaka.png


I hope you like these drawings. It is hard to color a drawing with felp tip pen.

Umarım çizimleri beğenirsiniz. Keçeli kalemle çizimi renklendirmek zor iş.

Sort:  

Hi, I just followed and upvoted you :-)
Follow back and we can help each other succeed! @hatu

Thanks so much, I also followed you.

Wonderful harika çizimler. Keşke beni de çizsen 🤗

Teşekkür ederim, çizerim ama benzetememekten korkuyorum. :D

Aslındaki bu yarışmayı düzenlememdeki asıl amaç tr tagının yükselmesini sağlamak ve biraz da renk katmak bu renge katılmanı çok isterim benzesin benzemesin o güzel ellerinizle yaptığınız herşey değerli benim için.

Harika olmuş gerçekten, kesinlikle devam etmelisin, keşke her gün yapsanız böyle çalışmalar, umarım daha fazla vakit bulabilirsiniz, steemit renkleniyor, postumda bahsedeceğim ve bu paylaşımınızın linkini de paylaşacağım :)

Ayy çok teşekkür ederim gerçekten çok ince düşüncelisiniz. Sizin çalışmalarınız da çok güzel bence. :) ❤️