🎨 Oslobađanje duha i tela / akvarel / portret xl

in #art6 years ago (edited)

english version

Pozdrav svima,

Oni koji prate moj rad ovde znaju da sam u poslednje vreme prešla na slikanje akvarela malo većeg formata . Veličina papira je 50x70 cm. U suštini zgodan format jer nije prevelik i dozvoljava da se slika na površini stola i slobodno da se priđe papiru sa svih strana.
Još jedna divna stvar vezana za ovaj format je da možete da oslobodite ruku dok slikate širokim potezom, koristeći veće količine boje i vode.




IMG_1293.JPG

Svaki put kada počinjem neki novi ciklus tragam uporedo za nekom pričom koja će pratiti isti.
Osećaji i priča o njima kroz izvesnu simboliku mi je veoma važna tokom rada.

Na neki način kao da tada otpuštam izvesne lične momente, osećaje, strahove i misli..
Uvek sam verovala u postojanje energije među starima i bićima na ovom svetu, i nekako mi dođe logično jer svi smo napravljeni od iste zvezdane prašine. Tih malih stvari koje podrhtavaju i konstantno se kreću u nama ..

I ta energija cirkuliše između svega..
Jedino što je ne možemo videti, ali je možemo osetiti..


I zamislite kada bi mogli videti sve te emocije u boji koje isijavaju iz nas..Svet bi bio jednostavniji onda..



I evo ga taj novi rad, gde ljubav i emocije isijavaju kroz papir i lik ove žene.



Kao i obično prvo je nacrtana skica olovkom, a potom velika količina vode i boje je prosuta i kontrolisana pod blagim nagibom kako bi se pravilno razlila po papiru.

IMG_1169 (1).jpg


Kao i na predhodnom portretu, i ovde manje površine boje u vidu fleka služe u građenju slike.


IMG_1294.JPG



Koristila sam isti papir kao i u predhodnom slučaju, glatki Fabriano Rosapina 300gr , White Nights boje i kaligrafske četke od prirodne dlake.
Boje su dodadavana korak po korak sa momentima sušenja između slojeva, tako da je bilo potrebno nekoliko dana kako bi se ovaj portret završio.

I naravno, u skorije vreme stižu novi radovi ..



IMG_1292.JPG



Ovde se nalaze linkovi za predhodne postove sa tematikom akvarela većeg formata za one koji su zainteresovani da pogledaju..

https://steemit.com/art/@jungwatercolor/large-scale-watercolor-portrait

https://steemit.com/italent/@jungwatercolor/italent-contest-no-4-large-watercolor-portrait-making-off

Svaki komentar je dobrodošao :)

Sort:  

wow!
I hope @curie sees it!

I evo ga taj novi rad, gde ljubav i emocije isijavaju kroz papir i lik ove žene.

Uvek me je zanimalo kroz kakvo emotivno stanje prolazi slikar dok stvara svoje delo. O tome sam baš skoro pričala sa drugarom moga muža koji je slikar amater, ali jako talentovan.
Divan tekst i kao i uvek fantastičan portret @jungwatercolor. :)

Hvala draga moja :)
Pa ovo se kuvalo podugo u meni, tj ova prica o boji emocije i energiji medju stvarima. O energiji sam pocela da pricam slkajuci drvece, pa se ovo cini kao logican nastavak.
Hvala @ladysnowhite, stize toga jos ovih dana, samo sam u fazonu da ne bombardujem :)

You just received a Tier 0 upvote! Looking for bigger rewards? Click here and learn how to get them or visit us on Discord

Хвала лепо, @jungwatercolor :)

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Congratz, your post has been resteemed and, who knows, will maybe appear in the next edition of the #dailyspotlights (Click on my face if you want to know more about me...)
Check the rules of the Daily Spotlights if you want to nominate someone!