You are viewing a single comment's thread from:

RE: Creating patterns

in #art11 months ago

О, я вперше купила собі графічний планшет без екрану і щоб поставити руку також роблю вправи. На телефоні, бо ми не в Україні, а вдома я хочу нормальний стаціонарний комп, тож я планую поки обмежитись айпадом і телефоном, хоч з донькою важко час виділяти, бо якщо в телефон граюсь я, то і їй треба, навіть мультики дивитись вдвох їй набагато цікавіше, але ми дивимось такий, який цікавий їй, і зараз все більше переходимо на англомовні, бо тут у нас зразу інші бюджети і якість... а вона ж ще тільки починає говорити. Але я дивлюсь, що ще десь рік і дітки стають самостійними. З нетерпінням чекаю.

Sort:  

Проте саме вправи на креативність для мене найважчі. Бо я ніколи в житті до того, як взялась за малювання, не качала собі креативні скіли. Але я впевнена, що тут як з іншими навичками, спочатку важко, потім все легше, а потім це улюблена вправа.