Hello! (welcome post)

in #art4 years ago

106582261_1337878649742460_7226337646577380762_n_002.jpg

Hello! My name is Oleg. I am an artist. I am glad to welcome everyone!
I already had experience of communication on the "Golos" blog chain. There I was known as @insait .I hope to find new friends here.

Здравствуйте! Меня зовут Олег. Я - художник. Рад всех приветствовать!
Я уже имел опыт общения на блогчейне "Голос". Там я был известен под именем @insait. Я надеюсь найти здесь новых друзей.

Sort:  

Привет, Олег! Рада видеть здесь знакомые лица. Надеюсь увидеть твою новую песочную анимацию)

О, @ruta-rudens, привет! И я рад!

Вітаємо вас на HIVE 😉

Долучайтесь до нашої спільноти Team Ukraine, публікуйте у ній свої дописи та використовуйте при публікації ваших постів одним із тегів #ua для отримання підтримки від учасників нашої спільноти.

Більше інформації за посиланням