EN: My drawings in better quality PL: Moje rysunki w lepszej jakości

in #artzone6 years ago

Scan.jpg

EN: Hello steemit. Because I do not know about photography and I do not even have a good camera, I have the impression that the pictures I add are much worse in the picture than in reality, so I decided to add them scanned this time. I would ask you for some assessment if in fact the photos are worse, or only it seems to me.

PL: Witam steemit. Ponieważ nie znam się na fotografii i nawet nie mam jakiegoś dobrego aparatu, mam wrażenie, że zdjęcia rysunków, które dodaję, wyglądają dużo gorzej na zdjęciu, niż w rzeczywistości dlatego postanowiłem dodać je tym razem zeskanowane. Prosiłbym was o jakąś ocenę czy faktycznie zdjęcia są gorsze, czy tylko mi się wydaje.

Yū Nishinoya - Haikyuu!!

a) scan

Scan0002.jpg

b) photo

IMG-20180521-WA0006.jpg

Kōtarō Bokuto - Haikyuu!!

a) scan

Scan0004.jpg

b) photo

IMG-20180514-WA0001.jpg

EN: I would very much ask for an opinion. Of course, thank you for your time, I would be very grateful for the resteem, see you next time.

PL: Bardzo prosiłbym o opinię. Oczywiście dziękuję ze twój czas, byłbym bardzo wdzięczny za resteem, do zobaczenia przy następnym poście.

Sort:  

Dear Artzonian, thanks for using the #ArtzOne hashtag. Your work is valuable to the @ArtzOne community. Quote of the week: Art, freedom and creativity will change society faster than politics. -Victor Pinchuk

To skan znacząco jest lepszy. Kolory są żywe i bardziej rozpoznawalne.
Np: jak mogę skanować dokumenty to jeden skan nawet do 100 mb może maksymalnie zając - co daje jakość. Tylko długo skanuje, to skan 600- 800 dpi jest spoko nawet szybko, dobra jakość i zajmuje maks 10 mb, jeden skan.Mam drukarkę ze skanerem 10 letnią, ale ciągle dobrze działa.