Yine mi Hüsran ? Is frustration again ?

in #bahis6 years ago

Is Frustraion Again ?


Is there anyone who does not feel sorry for Messi ? I do not know and I am really sorry :S Of course there is no word to say for Messi as a very very big footballer. He has already achieved lots of success. Come on Guys, Please allow him to win a World Cup. They will face a very tough competitor tomorrow. Croatians are really the top team both quality and discipline of the tournament. Nobody can deny it. People will try the bets that Messi Scores or Argentina Wins. But as i said I do not want to confront the Croatians. if everyone is ready :) I do not miss this tournament's favorite bet "Both Team to Score" by 1.94.


Yine mi Hüsran ?


Messi adına üzülmeyen var mıdır acaba ? Ben üzülüyorum gerçekten. Çok büyük oyuncu tabii ki lafım yok. Çok büyük başarılar da elde etti. Bir Dünya kupasını çok görenler utansın :S Yarın çok sert bir rakip ile karşı karşıya gelecekler. Hırvatlar turnuvanın da hem kalite hem disiplin açısından gerçekten üst seviye takımı. Bunu kimse inkar edemez. Yarın için Messi gol atar, Arjantin Yener vb. bahisleri çok kişi deneyecektir ama dediğim gibi ben Hırvatları karşıma almak istemiyorum. Bu turnuvanın favori bahisini "İki Takımda Gol Atar" hem de 1,94 oranla kaçırmıyorum.


lmessi-cropped_1nk3ps6eu2wxs1uydgpjiirqpz.jpg
Source

argentinacrotia.jpg

In each post I will link the previous one to the extent possible. We cant go to future, at least we can go back easily


Her yazımda bir önceki yazımı mümkün mertebe linkleyeceğim. İleri gidemiyoruz bari geri kolay gidebilelim :)


My Very Very Special Betting History / Benim Özel Bahis Geçmişim

Takipte Kalın

@bahis

Sort:  

Go Hırvatistan, go Vida! Messi ve Ronaldo'nun futbol oynadığı zaman diliminde yaşayıp bunun keyfini sürmek varken, onlar arasında ayrımcılığı yapıp ben de Ronaldo'cuyum diyorum ve Messi inşallah elenir diyorum :)