Trip around the lake / wyprawa wokół jeziora

in #bike4 years ago

Doskonała pogoda zachęciła mnie dzisiaj do wyprawy rowerowej przy okazji, której odkryłem kilka nieznanych dotychczas szlaków.

strava6592637750068642408.jpg

27'C, nieco duszno, jakby przed burzą, ale ostatecznie nie padało - wraz z delikatny wiatrem w plecy były to wręcz idealne warunki do jazdy. Skręciłem tym razem w prawo i odkryłem bardzo malowniczą trasę wzdłuż jeziora Raduńskiego. Niestety nie miałem zbyt dużo czasu, dlatego dystans poniżej 30km, ale już wiem którędy pojadę następnym razem. Przede mną trzy nowe szlaki, które mam zamiar eksplorować przy najbliższej okazji.

Podjazdy były do zaakceptowania, a całą wyprawę oceniam bardzo dobrze. Ciąg dalszy nastąpi.


Excellent weather encouraged me today to a bicycle and trip by the way, Ive discovered some previously unknown routes.

27'C, a bit stuffy, like before a storm, but ultimately it wasn't raining - along with the gentle wind in the back there were perfect conditions for cycling. This time I turned right and discovered a very picturesque route along Lake Raduńskie. Unfortunately, I didn't have much time, that's why the distance below 30 km, but I now I know which ones I will choose next time . I have three new routes to explore, which I intend to explore at the earliest opportunity.

Driveways were acceptable, and I rate the entire trip very well. To be continued.

Sort:  

Poczepiam się trochę tłumaczenia podjazdów na driveways.

A przy okazji wrzuć więcej fotek, możesz też skorzystać z apki actifit dla dodatkowego boostu.