BISAYA BALAK

in #bisaya6 years ago (edited)

Samtang ako manamin sa amo-a inig mahuman og kaligo,
Samtang ako magselfie,
Samtang laiton kos akong ig-suon og amiga, maka ingon jud kos akoang kaugalingon nga dili jud ko gwapa ba.

Kanang sa facebook uso man ang NG og Profoundly nga chat chat basta makakita na silas akong nawng ma chat ended jud dayon ko, sad kaayo sa.
Og sa tungod ana nahimo ko ning balaka.

Hinaot daghan ang makarelate ani og inyong magustuhan akong balak nga gihimo.

DAWATON KO

❝Taas og height? Dili
Taas og ilong? Dili
Nindot og kilay? Dili
Gwapa? Samot ng Dili
Sexy? Maboobs? Naay butt? Dako kaayong DILI

Kung unsa man ang "kagwapa"
Nga unsa ang naa sa ila
Tanan wala ko ana.
Pero ako andam mo higugma
Bisag unsa pa ka
Bisag kinsa pa ka

Insultoha ko bisag unsa pa na
Dili ko na ika suko
Kana dawaton ko
Pero ako pariha ra kanimo
Usa pud ko ka tawo
Maong hinay hinay

Basin ikaw magmahay
Kung kani akong e saysay
❛I had enough, I love you but It hurts.❜ ❞

37104481_151055679105088_579360928970047488_n.jpg

Sort:  

Your picture is beautifully painted.

Very beautiful, the painting is awsome, thanks for sharing!