Golden-tea sposób na Bitcoin Visa MasterCar i wiele innych

in #bitcoin6 years ago

Cześć wszystkim chciałem wam dzisiaj przedstawić bardzo fajną i prostą metodę na zarobienie paru dodatkowych złotych ale nie tylko złotych bo też i Bitcoin i wiele innych kryptowalut
image
Golden-tea to strona na której sadzimy drzewka i zbieramy liście które sprzedajemy i dostajemy złoto które wymieniamy na zdjęciu ukazane wszystkie możliwości:
image
Rejestrując się na stronę dostajemy 10000 pkt. za które kupujemy nasze pierwsze drzewko które już na nas zarabia :D
image
nie są to może duże sumy ale czym więcej drzewek tym szybciej zbieramy liście. Największym plusem jest to że nie musimy mieć nic włączone a nasze liście i tak same się zbierają :D więc może bez wkładu finansowego dużo nie zarobimy ale lepsze kilka złotych niż nic, w zasadzie za i tak nic nie robienie :P
Codziennie od gry dostajemy też bonusy od 10 do 100 monet więc warto sobie tylko raz dziennie kliknąć a dość szybko może się nam uzbierać niezła sumka :D
Umieszczam link do gry :
ref: https://golden-tea.me/?ref=995745
i czysty: https://golden-tea.com

Sort:  

Poszła rejestracja z reflinka. Sprawdzę, co to za zabawa ;)

Wielkie dzięki :D Sam dopiero zaczynam ale wyglada fajnie i sa dowody wypłat na necie a ja nie wrzucałem bo swojej jeszcze nie mam

https://steemit.com/crypto/@erminsterio/spacemining-kopanie-kryptowalut-bitcoin-928b09bea1303 jeśli jesteś zainteresowany to tu mam kolejny ciekawy sposób

Dzięki, ale u mnie się nie sprawdzi. Jestem już praktycznie mobile only i laptop jest uruchamiany jedynie od święta.

Sam kiedyś się zarejestrowałem, mam 3 krzaki za 100k i trochę więcej za 10k. By wypłacić pieniądze potrzeba energii, tą można kupić w golden-tea.com/energy. Lecz by korzystać z tego marketu energii trzeba wpłacić wpierw 1000 rubli. Czyli jednak coś najpierw trzeba wpłacić :/. Ale post dobry ;).

Az zainteresowałem się sprawą i wyczytałem że wystarczy mieć 5 osób z ref linków i energia sama się nam "robi "

Ach, czyli jednak jest jakiś haczyk.

Congratulations @erminsterio! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!