SI: Slog I Izlet po domovini živetjem v naravi (XII) I od 2013

in #bitcoin7 years ago (edited)

Število povezanih (na mejlu): 139
Sledilci (na STEEMu): 167

Crypto Svet

Ni dolgo tega kar je minilo zdaj že 3 leta od kar sem se pričel vsaj površinsko ukvarjati z kriptovalutami. A vedno bolj poglobljeno. 20140714 sem dejansko štartal. Seveda je kot vedno bil poudarek na Bitkojnu ali krajše BTC.

Za več podrobnosti si lahko več preberete na https://sl.wikipedia.org/wiki/Bitcoin za vse tiste ki obvadate angleško pa predlagam da si preberete angleško različico saj je bolj obsežna. V osnovi lahko do BTCja pridemo na 3 načine:
Da ga kupimo z obstoječim denarjem kot so $, eur, funt,...
Ga rudarimo (predlagam za podrobnost wiki članek) Plus jaz bi dodal da je nov način rudarjenja bloganje na Steemu.
Dobimo zastonj > to verzijo sem si sicer izbral sam ker se mi je zdela najbolj verjetna in sem po mojem mneju imel se najmanj za zgubit. Sicer ta “zastonj”ni ravno dobesedno saj sem za to dal svoj čas, če ne drugega in pravijo čas je denar.

Kako je vse skupaj potekalo?

Po večini sem uporabljal spletne strani in aplikacije kjer so mi preko reklam nekaj predstavljali in v zameno za to dobil nagrado. Le kot bežni podatek naj omenim da je takrat bil BTC cca 200eur in danes cca 4000eur (ko pišem ta članek) se pravi je razlika za cca 20X. In za to porabil do 2 ure na dan.

Koliko sem dejansko zaslužil?

Če temu sploh lahko rečemo zaslužek ali profit ja se boste morda nekateri smejali sicer jaz nisem nikoli vodil evidence ampak je bilo minimalno za 40eur. Morda pa enkrat res naredim okvirno evidenco sam dost tud ne bo odstopal. Hja to je dober euro na mesec, če bi cena ostala ista. 40 X 20 = 800eur v treh letih tudi to ni nekaj veliko ampak za zraven cca 20 eur na mesec ni slaba. Vsaj za zažetek

Seveda se tu zgodba ne konča!

Z pridobljenim znanjem sem ta (denar) BTC investiral drugam, da sem testilal platforme po nekod dobil/izgubil a mi je bila situacija dosti lažja saj nisem za to rabil delati 1 do 2 meseca nekje recimo da sem lahko potem investiral ta denar. Sem pa v enakem obdobju v 3 letih zapravil primerljiv čas 1 do 2 meseca na internetu.

Kaj predlagam vam!

Kripto valute so tu in bodo tu tudi ostale. Kljub temu, da sem na področju financ že dejansko 25let nisem nikakršen finančni svetovalec in to tudi ne nameravam postati. Kot v zadnem obdobju vsak teden pridem v stik z ljudmi kateri bi radi več izvedeli o teh stvareh. Z veseljem delim s komurkoli. Ko utegnet si vzamite čas in postopoma raziščie predno kamorkoli investirate karkoli.

Spreminjam svojo strategijo

Kot sem omenjal na začetku, da sem se začel ukvarjati z kriptovalutami skozi platforme kjer sem z njihovim oglaševanjem prišel do tega kar imam danes. Sam nima nobenega namena za tovrsne programe deliti naprej, sem pa pripravljen deliti nova odkritja, ki so povezana z kriptovalutami v obliki varovanja okolja, obnovljivih virov, proizvodnje (hrane,...), recikliranja in alternativnega neodvisnega življenja na decentraliziranih distribuiranih omrežjih/platformah. Verjamem da počasi le končno prihaja čas kjer se bodo morale tudi velika podjetja in korporacije začeti spreminjati/prilagajati njihove modele v gospodarstvu in bodo na ta način prisiljeni spemeniti njihove poteze v bolj trajnostno enakovredno razmišljanje izven kapitalizma ali pa jih čakajo težki časi in morda celo propad. Ena izmed takih oblik so predvsem banke katerih dejansko ne potrebujemo.

Veliko željo in vizijo imam v prihodnosti recimo “2020” biti brez bančnega računa in uporabljati le kriptovalute.

Spreminjam svojo strategijo obljavljanja Sloga tako, da bo rubrika Tranzicija, Free Software, Open source prestavljena v samostojno objavo za večjo preglednost in ne mešanja preveč različnih tem v objavi tako, da lahko lažje pripnem značke.

Kot ste morda opazili se je število sledilcev na Steemu podvojilo v zadnjem mesecu sicer je to publika širom sveta medtem, ko ti kateri so povezani preko mejla so le iz Slovenije.

Sem prejšno objavo tudi prevedel v angleščino kot bom tudi vse prihodnje in stare me še čakajo za objavo in prevod.

Prejšnja objava: https://steemit.com/bloging/@fire-fly/si-mblog-postane-slog

Spletna stran: http://bit.ly/SI_fire_fly_is_Ziga_Merkun_-_Vizit_card

Sort:  

Najboljši stavek : " Veliko željo in vizijo imam v prihodnosti recimo “2020” biti brez bančnega računa in uporabljati le kriptovalute" :D Mislim da bi vsi radi šli na banko in vse račune zaprli. In verjemi, slej ko prej se bo to zgodilo....