Paribu'ya neler oluyor ?

in #bitcoin7 years ago (edited)


Merhabalar,
Ülkemizde biz Steemit kullanıcıları yoğun bir şekilde Bitcoin yatırımıyla uğraşmaktayız. Bitcoini alacağımız türk borsaları maalesef bir elin parmaklarını geçmemektedir, Paribu'da ülkemizde en büyük hacme sahip olan bitcoin borsalarından biridir.

Bitcoin yatırımı yaparken bazen haftalarca ve bazen de aylarca nakit para da beklemekteyiz ve bitcoinin yüksek volatil yapısı nedeniyle düstüğü anda yakalayabilmek ya da parçalı alım emri vermek önem arzetmektedir.

Gelgelelim sıkıntı ne idi , eminim ki bir çok kişi de benim yaşadığım sıkıntıyı yaşamıştır, 29.11.2017 deki Bitcoin fiyatındaki ani düşme sebebiyle Paribu'dan kaç kere denediysem bitcoin alımı yapamadım ya da daha düşük fiyatlara emir giremedim. Bu durum yaklaşık 2-3 saat sürdü.Bu kadar zamanlamanın önemli olduğu piyasa da istediğimiz anda paramızı kullanamayacaksak, haftalarca hatta aylarca beklediğimiz fiyattan bitcoin alamayacaksak borsanın ne işlevi var çok merak ediyorum.

Ek bir problemi daha canlı seyrettim alım giremediğimiz sıralar da tl bazında da çok ciddi düşüşler oldu ve yurt dışı piyasalarıyla fiyatlar neredeyse eşitlendi ama bir anda site dondu ve yaklaşık 6000 tl kadar fiyat şişirildi gerçekten gözlerime inanamadım resmen fırsatçılık yapıldı, Paribu ' ya hiç güvenim kalmadı.

Burada bahsettiğim çok ciddi bir problem eğer benim gibi sıkıntı yaşayanlar varsa hangi borsaya geçmeyi planlıyorsunuz?Bana güvenebileceğimiz Türkiye'de işlem yapabileceğimiz borsa öneriniz olursa lütfen yazınız ve bu işin çözümü ülkemizde var mıdır diye de bir tartışma açmış olayım ... Bol kazançlı günler...

Sort:  

üzgünüm hepsi aynı istiyorlar ki yurt dışına kaçalım, borsa kendi ucuza alıp fiyat normale dönünce satıyor hem komisyondan kazanıyor hemde elindeki parayı katlıyor müşterisi ya da kullanıcısı pek de önemli değil onlar için. şöyle bir durum da tr deki borsaların alt yapıları çok zayıf çoookkkk.

Keşke sadece paribuda olsa. Btcturk paribu aynı anda sorun çıkardı. Çok fazla mağdur olanlar var. Hiç hoş olmadı. Nasıl bir savunma yapacaklar merakla bekliyorum.