Bitcoin İşine Bir Giren, Bir Girmeyen Pişman..

in #bitcoin6 years ago

()

Bende Bitcoin ile geç tanışanlardanım. 2017 yılının aralık ayında bu işe girmeliyim dedim. İlginç bir şekilde arkadaşlar ile sohbet ederken konu açıldı. Çok karlı, bir koyan yüz kazanıyor laflarını duyunca, kısa yoldan zengin olma hayali ile hemen araştırmaya başladım. Bitcoin nasıl alınır, altcoini nerden alırım, yatırım tavsiye vidyoları, forumlar falan derken bir miktar para yatırıp girdim bu işe.

Tabi olaya matematiksel yaklaşdım, Altcoinlerin borsaya girdiklerindeki fiyatları, şu anki fiyatları, ne kadar yükseldiği gibi verileri excelde tablo hazırlayıp yatırımımı yaptım. Sonuç %25 zarar ettim:) Tabii bunda Bitcoin’in düşüşü de etklili ama bu borsa işlerinin sadece matematik olmadığını, bu işlerin anlatıldığı gibi kolay olmadığını gördüm. Üç aydır bu işin içindeyim çok acemiyim. Ama her yarım saatte bir bitcoine ve altcoinlere bakmak bana heyecan veriyor. Para kaybetsem de niye girdim bu işe demiyorum.

Şimdi size bir site tanıtmak istiyorum. Bu siteyi bilenler vardır. Bu sitede analiz ve yatırım bölümlerinde altcoinlerle ilgili birçok veriye ulaşabilirisiniz. Altcoinlerin ilk fiyatları, şu anki fiyatları, toplam artış yüzdesi vs. Benim gibi olaya matematiksel düz mantık yaklaşanlar için güzel bir websitesi. Merak edenler için;

Websitesi Adresi: https://coincheckup.com

1.jpg

2.jpg

Sort:  

Congratulations @frdts! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @frdts! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!