Bitcoin Skeci

in #bitcoin6 years ago

Bitcoin her ülkede kendinden söz ettiriyor ve süreklide işlem görmektedir her nekadar yasal olmasada zararıda olmayan sanal para birimidir bu yüzden bir çok yerde tanıtımı yapılmaktadır.

En son türk güldürü programı olan güldür güldür show programında bitcoinle ilgili skec yayınlandı ve reklamı yapıldı bitcoine yatırım yapan bir kişinin kazanıp kaybedebileceği hakkında olan skeç beğenildi.

Sort:  

I like this post and I flw u :) plz flw me .

Nice post my friend ,i've shared your post👍👍👍👍

This is good information.

Dün izledim özellikle son anları beni gülmekten öldürdü yükseliş trendi ve birden düştükten sonraki bıraktığı etki :))

Do hope he @kusadasi want to vote you.

hi you view my account- and help me steemit account

I like your posts best regards.

splendid & impressed!

Seyrettim dün baya komikti :)

Bizimkiler komedi konusunda herşeyi kullanıyor :). Geçenlerde Çocuklar duymasında da yer almıştı. olumlu yansımaları olur umarım! ;)

Aaaa seyretmedim henüz. Bakıyım bulabilecekmiyim internette.

ben bunu seyrettim. fena bi skeç olmamış. bazen çok sıkıyolar.hım