You are viewing a single comment's thread from:

RE: BITCOIN CASH: Co powinieneś wiedzieć.

in #bitcoin7 years ago

Osobiście trochę zaskoczyła mnie tak wysoka cena jaką rzekomo ma:

BCC jest listowana na ViaBTC i handlowane w okolicy $475.

hardforka jeszcze nie ma, więc rozumiem, że na razie oni mają tam cos raczej jak prediction market, by spróbować wycenić BCC?

Według mnie ta cena może drastycznie się zmienić, gdy do faktycznego forka dojdzie. Naprawdę duzi bitcoin stakeholderzy będą mieli naprawdę bardzo dużą zachętę do tego, by sprzedać wszystkie dziesiątki/setki tysięcy swoich bitcoinów na drugim chainie, wydaje mi się więc, że cena może drastycznie się wahać zaraz po starcie.


A tak swoją drogą, to witamy na Steemit :) Zauważyłem, że nie dodałeś tagu #polish, co jednak mocno bym sugerował. Bez niego, wielu polaków będzie miało problem by Cię znaleźć na platformie... a z kolei jeżęli tagu polish użyjesz, to Twój wpis pojawi się na: https://steemit.com/created/polish (gdzie większość Polaków zagląda).

Post i tagi (oprócz pierwszego) możesz edytować, więc możesz jeszcze tag #polish dodać :)

Sort:  

Chinczycy maja tony gotowki, z ktora trzeba cos robic:) a to w koncu ich Coin.

Tag dodany :)

Jestem tu już jakiś czas, ale dopiero Twoja wczorajsza prezentacja zachęciła Mnie do aktywnego korzystania. Dziękuje.