Critical warning for bitcoin: It can crash at any moment

in #bitcoin6 years ago

Nobel prize-winning Yale University professor economist Robert Shiller, who allegedly expects the digital currency Bitcoin to "collapse", likened the sudden increase in price to the "Tulip Madness" that lived centuries ago.

5a6338cd7152d8232098aef1.jpg

Speaking to CNBC, Nobel prize-winning economist Robert Shiller argued that Bitcoin would not have real value unless the community had a consensus on the price. Economist Shiller said, "Other assets, such as gold, have a price, even if people do not evaluate them for investment."

"REMEMBERING LALE FRIENDS IN THE NETHERLANDS"

"The current situation reminds me of the Tulip Madness that lived in the Netherlands in the 1640s," says Shiller, "We still pay for the tulips and sometimes we pay a lot of money, Bitcoin can collapse at any moment and everyone can forget it. However, it may take a long time, even 100 years, until then. "

Lale Madness is the name given to the return of the prices of tulips on the Netherlands suddenly rising and collapsing, leading to a major economic downturn (1636-1637).

Bitcoin suddenly started to decline in the past few weeks after seeing the level of 20 thousand dollars in last December. It is currently trading at $ 12,500.

Sort:  

@trendsizde paylaşımıma FLAG koymuşsunuz. Sebebini sordum açıklamadınız?

yanıt bekliyorum

bir hata oldu kusura bakmayın

Neyse olur öyle zaten hata olduğunu fark ettiğim için bir şey yapmadım. Çitayı çağırsam şu ana sistemin kara listesinde olurdun. bak. paylaşım yazılarını her hangi bir yerden kopyalayıp buraya yapıştırıp paylaşırsan bu bir suçtur. Paylaşımını okudum kopyala yapıştır yapmıssın. bunu yapma kara listeye alınırsın. Sana bir taktik Bir yazıyı aç internetten onu kendi yorumunla yorumla. gerekirse cümlelerin yerini değiş bazı kelimeleri çıkar. Öyle paylaş . Bu arada resim koymuşsun. internetten yorumladığın yazı için ve ayrıca resim için. Postun altına.:
Source:''yazının site adresi'' ve ''resmin site adresi'' yaz. örnek buradaki resim için:
(((Source : '''')))
Bunu yaparsan plagraizm midir nedir o suçu işlemiş sayılmassın çünkü kaynak göstermiş oldun. aksi halde ceza botu çita gelir seni kara listeye alır sonrasında ne paylaşırsan paylaş ceza alırsının paylaşımının bir değeri kalmaz.....

https:///steemitimages.com/0x0/https:///steemitimages.com/DQmVg5bfW5DVBV1xAUTS6Ua5hmArFxrohBSRpzu3FdyUuMw/5a6338cd7152d8232098aef1.jpg

Source:''https:///steemitimages.com/0x0/https:///steemitimages.com/DQmVg5bfW5DVBV1xAUTS6Ua5hmArFxrohBSRpzu3FdyUuMw/5a6338cd7152d8232098aef1.jp'' bu sekilde yazıyorsun

çok tesekkur ederim yeniyim kusura bakmayın dediklerinizi yapıcam tek tek

çok mu güzel yazı yazdın evet.. bu sana göre . ama burada kimse okumaz. birde tagların çok hatalı.... postunun altında yer alan kısım.. kedi paylaşmışsın hayvan yazmışşın başlığa CAT postun kedi zaten tag : .................. altta animal- world- (resmin attına türkçe bişey yaz .. benim miniim falan gibi)tr tagınıda sanaözel oldoğu için inrtroducemyself tagınıda koy ve paylaş bakalım asıl beğeni alacaksın

Congratulations @trendsizde! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @trendsizde! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Koçum senin derdin ne önüne gelene flag basıyorsun ?

@trendsizde açıklama bekliyorum. benim gittiğim her yere çita imza atıyor.sana 3 dakika veriyorum açıklaman için

anlamadım benim kimseyle işim yok neden bana yazdın onuda cözemedim

önüne gelene flag ( kırmızı bayrak ) koyuyorsun. Derdin yok ta yaptığın ne ?

kırmızı bayrak ne onu cözemedim begeniyorum sadece

Şİmdi ben senin paylaşımlarrına attığığm flagları kaldırıyorum sen de millete attıklarını kaldır tabi kendine attıklarınıda... bilmediğin yada öğrenmek istediğin bişey olursa sor yardım edeyim ok.

@trensizde Ha bilmiyorsan söyleyeyim Flag beğenmek için değil beğenmemek için kullanılır. İlla beğenmek için bişey yapacaksan

   $0.00    1 vote     Reply Edit Delete

$ dolar işaretinin önündeki ^ tuşuna basman yeterli...
kendine bile flag yapmışsın sanırım bilmediğinden olsa gerek . ben ce git gütün flag yaptığın paylaşımlardan flaglarını geri al . Milletle papaz olma. Nasıl alırım dersen aynı şekilde bayrağa tıkla bayrak kırmızıdan beyaza dönsün.. yoksa millette seni flaglar hesabına yazık olur. Bilmeden iyi bişey yaptığını düşünerek yapmış olabilirsin ama insanlar anlamaz ben den sana tavsiye... Bu arada kendine de flag koyma :)

tesekkur ederim bende yeniyim ben begeni sanıyordum hemen alıyorum sizden geri ötekileri nasıl bulucam :(

ana sayfanda :
Blog Comments Replies Rewards Votes Mentions kareleri var
tıkla sayfası açılsın ve kırmızı bayrağa git tıkla downvote yi kaldır. istersen bir de hesap sahibine yaz bilmeden oldu falan diye seni düşman bilmesinler.UPVOİT yapmasını zaten üsstte yazdım postun en altında $ işaretinin önündeki YUKARI kutusuna bas.Beğeni O dur