You are viewing a single comment's thread from:

RE: 11 Tips For Creating Quality Content / Kaliteli İçerik Üretmek İçin 11 İpucu

in #blog6 years ago

Cok guzel anlatmissiniz kabul etmek gerekli fakat akillardaki soru isaretlerinin tamamina cevap vermeyebilir bu paylasim . Bu sistem dikkatlice incelendiginde sadece ozgun paylasim ozgun resim ve yazilarin da yetmedigini gormeye basladim . Suregelen farkli dizilimler mevcut bu sistemde ve nedense cok para kazanan insanlarin hicbiri asil bilinmesi gereken ve kilit konumda olan bu sirri vermek istemiyor . Etiketlerden kimse bahsetmiyor mesela . Ilk sirada paylasilan etiket o paylasimin ana omurgasi oluyor ve o etiketi secerek arama yapan insanlar sadece paylastiginizi gorebiliyor . Burda benim dusuncem yuksek rutbeli kullanicilar arka planda calisan komplike uygulamalarla ortak bi paydada yada sistemde bulusup oy cogunluguna ve sisteme yon veriyorlar. Bu topluluga adinizi duyurmadiginiz surece steem icinde bes para etmez bir hesabiniz olur sadece kaliteli paylasim yapar bes kurussuz gezintiye cikarsiniz . Belki konudan bi nebze uzaklasmis bulundum fakat bunlari dile getirmek istedim tesekkurler ..

Sort:  

Düşündüğünüz gibi bir sır yok. En azından ben kendi adıma tüm bildiklerimi paylaşıyorum. Tag seçimi önemli gerçekten.

Evet bende bundan bahsediyorum tag secimini duzgun yapabilmek ve steempower i tavan yaptrabilmek butun mesele . Ben onca guzel resim foto paylastim hepside kendi oz cekimim orjinaldir fakat halen daha 1 dolarim dahi yok aslinda bicok insanin oy verip bana sistemin dolar olarak donus yapmasi gerek ama bu sistem boyle islemiyomus bunu anlamis oldum . Simdi ise surekli yorum yapiorum ve ara ara paylasim yapmaya calisiorum

Sizden ufak bi yardim almam mumkun mu ? Paylastigim bloglar yok olup gidiyor daha cok kullaniciya ulasmama yardim eder misiniz ? Resteem yaparak rica etsem en azindan bi itici guc olmus olur benim icin :)