Kullandım Yorumluyorum #2 Supergro Dax

in #blog6 years ago

IMG_3358.PNG

Saçı ciddi anlamda uzatan bir ürün arıyor musunuz? İşte o bu! Uzun zamandır kullanmadığımı fark ettim saçım yeterince uzun olduğu için ve elimde daha hafif ürünler bulunduğundan. Hazır ben kullanıyorken siz de öğrenin istedim. İçeriğinde pek çok bitkisel yağ ve mineral bulunuyor Dax Supergro’nun. Vaadi saçı daha hızlı uzatmak. Ve gerçekten de uzatıyor. Bu benim 2. Kutum. Çok da bereketli bir ürün. Azıcık alıp saç derinize uygulamanız yetiyor.

Ama tüm saçıma bakım yapayım derseniz saçtan çıkarması gerçekten bir hayli zor bir ürün. Onu baştan söylemem gerekiyor. İçeriğinde vazelin olduğundan olsa gerek eğer duş öncesi saçınızı ıslatmadan şampuanlamazsanız, duştan çıktıktan sonra 1aydır yıkanmamış kadar yağlı bir saç sizi karşılayabilir ☺️

Ürün yorumları ve takip için ➡️ https://www.instagram.com/p/BdvF-F9HQGz/

Sort:  

Hi!(*''▽'')

Congratulations @alihandro! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!