Долоо хоногийн дараа гэртээ

in #blog6 years ago

Эмч Eid баярт очиж, түүний туслах болсон сувилагч нарт эмнэлзүйн үүргийг өгнө. Доктор: "Mas Mukidi, би долоо хоног тутмын аялалд гарахыг хүсч байна, гэхдээ өвчтөнд үйлчлэхийн тулд эмнэлэг байнга нээлттэй байлгахыг хүсье". Би та бүхнийг өвчтөнд ирэхэд хамгаалж, анхаарал халамж тавьдаг.

Mas: "Бэлэн, Doc" Долоо хоногийн дараа гэртээ ирсний дараа эмч дасгалаа хийлээ.
Эмч: "Тэгэхээр долоо хоногт эмнэл зүйн нөхцөл байдал хэрхэн гэртээ үлддэг вэ?
Мас: "Клиник чимээгүй байна, Doc. Энэ долоо хоногт зөвхөн 3 өвчтөнүүд байдаг. Учир нь эмч амралтанд орсон эсэхийг мэдэх боломжтой. Эхний өвчтөн нь толгой өвдөж, би парацетамол өгчээ.
Доктор: Энэ бол үнэн. Хоёрдахь хүнийг хадгалах уу?
Mas: Хоёр дахь нь түүний гэдэс өвддөг гэжээ. Тиймээс би жороор бичсэн Антацида, Doc.
Эмч: Тогтвортой! Чи миний шивэгчид биш байх болно. Гурав дахь өвчтөн яаж?
Мас: Emm, gini dock. Залуу, маш сэтгэл татам эмэгтэй өвчтөн байдаг. Яагаад гэвэл би асуумаар байна, тэр ороогүй байна. Дараа нь тэр: 'Надад туслаач, Мас. 3 жилийн турш би хүн хараагүй! Би үүнийг зогсоож чадахгүй.
Доктор (хагас гайхсан): Тэгвэл чи юу хийж байгаа юм бэ?
Mas: Iya Dok, Би зүгээр л Insto нүдний дуслыг өгдөг. Кан түүнийг эрэгтэйчүүдийг ажиглаж чадахгүй гэж хэлсэн.