El-Clasico

in #blog7 years ago (edited)

Dün gece izlediğim Barcelona-Real Madrid futbol maçından bahsediyim dedim bugün sizlere. Bahsediyim dedim ama öyle çok ahım şahım bir eleştiri yazısı beklemeyin tabiki :)
el-clasico.jpeg

Her neyse gece yattım 2 gibi işte ama malum istanbul sıcağı olsun(nem çok nem) kafadaki düşünceler olsun yazı nasılda bomboş geçiriyom gibi vs. uyku tutmadı neticede. Bi kalkıyım sulayım ensemi ayaklarımı serinleteyim dedim. Birazda televizyona bakıyım izlerken mutlaka uykum gelir dedim tabi saat olmuş 03.30. İşte ben kanallarda gezerken diğer kanallardaki gündüz kuşağı dizilerinin tekrarları arasında El-Clasico 'yu buldum. Ben uykum getirsin diye açıyım televizyonu sen gel çık karşıma.
Tabi maçın olmuş 24. dakikası skor 2-1 Barcelona önde. Eh iyi bari dedim bi 5-10 dakka bakıyımda yatarım diyorum ben hala.
Ya maç bizim ligimizin maçları gibi değil ki top bi o kalede bi bu kalede sürekli pozisyonlar Messi ordan bi gol kaçırıyo Iniesta akıl almaz paslar veriyo Neymar harika çalımlar atıyo. İyiki böyle bol gollü bir maça denk gelmişim .Maç 3-2 Barça aldı bu arada :) Tabi bağzılarına ya 2 direk arasından geçince gol işte ne var yani veya 11 adam bi topun peşinde koşuyo gibi klişeleşmiş söylemler duyar gibiyim saygım var. Renkler ve zevkler tartışılmaz :)
Uzun zamandır böyle heyecanlı bir maç izlememiştim gerçekten.Tabi bir de bizim futbol sezonu tatile girdiği içinde böle çölde su bulmuş gibi oldum. Adamlar 90 dakika bana göre bir sanat icra ediyolar tabi bu iki takım için söylüyorum bunları. Keşke bizim ligimizdede böle güzel herkese maç izlemeyi sevdirebilecek maçlar oynansa. Yavaş yavaş son senelerde futbol kalitesi tabi artmıyo değil ülkemizde de hakkını yememek lazım.
Tabi maç bitti bi baktım saat 5 olmuş. Artık bu keyifle uyuyabilirsin Emre dedim. Uyuyamadığımada değdi yani.
Umarım bir gün El-Clasico' yu Camp Nou(Barcelona stadı) veya Santiago Bernabeu' da(Real Madrid stadı) kendi taraftarlarıyla beraber izleme fırsatım olur.. :)

Herkese iyi pazarlar..

Sort:  

Congratulations @emreozbey! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!