Kreativiti kanak-kanak

in #bm6 years ago

WhatsApp Image 2018-05-20 at 5.13.54 AM.jpeg

Salam steemian semua. Hari ni saya mahu berkongsi gambar kegigihan adik-adik saya melukis dan mewarna mengikut kreativiti mereka.

Muhammad Yassin (8 tahun) melukis dan mewarnakan gambar rumah dengan gabungan warna yang ada diminda dia.
Muhammad Alias (7 tahun) pula melukis dan mewarnakan gambar keratapi laju.

Saya percaya salah seorang daripada adik saya atau mungkin kedua-duanya ini akan terus berkreativit dimasa hadapan. Bakat yang ada boleh digilap lagi. Saya sebagai seorang abang akan sentiasa menyokong dan membantu jika perlu.

(English version)

Hi Steemian, Today I would like to share pictures of my brothers arts work ..who paint and colour their creativity.

Muhammad Yassin draw and paints a picture of a house with a combination of colours that in his mind.
Muhammad Alias ​​draw and paints a train.

I believe one of my siblings or maybe both of them will continue to be in a creative world in the future. The existing talent can be polish. I as a brother will always support and assist if necessary. I love my brothers.