Hobilerim Ve Ben [Cointurk 14. Projesi]

in #busy6 years ago

Herkese merhabalar;

Bugün sizlere en çok sevdiğim ve en sık yaptığım hobilerimden bahsedeceğim.
En sık yaptıgım hobilerden birkaç tanesi;

-Futbol oynamak,
-Voleybol oynamak,
-Basketbol oynamak,
-Masa Tenisi oynamak,

Futbol oynamak,

Profesyonel olarak sakaryaspor'un altyapısında 3 sene (defans olarak ) oynadım. . Futbolcu olmak istiyordum lakin ailem okumamı istediği için futbolu bırakmak zorunda kaldım. Bunun dışında genelde en çok yaptıgım hobimdir. Sakarya ve Manisadaki arkadaşlarla organize bir halı saha maçı yapabiliriz :)

Voleybol oynamak,


Köyümüzde her sene düzenlenen voleybol turnuvalarında takımda oynuyorum ( Smaçör hiç olmadım arkada oynuyorum genelde :) )

Basketbol oynamak,


Basketbol çok yorucu ve çok keyifli bir spordur.
Balıkesir üniversitesinin yapmış oldugu etkinliklerde takımda oynadım ve halen daha oynadıgım bir basketbol takımı var :)

Masa Tenisi oynamak,


Masa tenisini 11 yaşımdan beri oynuyorum. Çok keyif verici :) hele ki küt vurdugumuzda karşı tarafın karşılaması ve topun size tekrar gelmesi ve bu döngünün sürekli tekrar etmesi bana çok keyif verir.Yine balıkesir üniversitesinin düzenlemiş oldugu turnuvada boy gösterdik :) . Uzun süredir oynadıgım için Sakarya ikinciliğim vardır.
En sık yaptıgım hobiler kısmen bu kadardır. Ayrıca bu konuyu açmamda vesile olan @kusadasi hesabına teşekkür ediyorum ve bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.