Kilo vermek isteyenlere ufak bir tavsiye.

in #busy6 years ago

"şeker yeme" olayını sadece tatlı olarak düşünmeyin, daha az tatlı yersem şeker yememiş olurum düşüncesi çok yanlış. tükettiğimiz birçok gıdada gizli şeker var, satın aldığımız besinin etiketinde farklı isimlerle karşımıza çıktığı için yanıltıcı oluyor.

Mesela;
Makarna, bebek maması, ketçap, mayonez, salata sosları, diyet ürünü adı altında satılan bisküviler, yoğurt, protein yoğurtlar , kefir, simit, ekmek , cips, tuzlu diye aldığınız krakerler, nestle nesfitler , bulyonlar ve şu an aklıma gelmeyen binlercesi.

Bir küp şeker 4 gram ve örnekle açıklıyorum
500gr dost yoğurtta 9.2 gr şeker var yani küçücük bir kutu yoğurtta 2 küp şekerden fazlası var, ice tea 500ml'lik tek kutu 33,5 gr, sofra şekeri içeriyo ve bu 8 küp şekere eş değer.

Diyetisyen değilim ama bu şekilde işlenmiş şekeri hayatımdan uzaklaştırarak bayağı bir kilo verdim. canım çektiğinde meyve, kuru meyve yiyorum. yoğurdumu kendim mayalıyorum, diyet yemeği diye bir şey yapmıyorum salataya tavuk koyup yemeye çalışmıyorum, normal yemek yiyorum, bol su içiyorum. bende makarna yiyorum, ekmek yiyorum ama az yiyorum

img_58a0b61fed9b0_1486927391.jpg
Resim Kaynak: http://sosyobaz.com/yemekten-mutlu-olanlar-icin-sisman-karikaturleri

Sort:  

Kesinlikle doğru bir tespit. Diyetisyene gittiğinde ekmek yok yemek yok makarna yok pilav yok. Ancak dengeli beslendiğinizde sorunsuz bir bünyeye sahip olabilirsiniz.