You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemuim oștenii mei? Steemuim Măria Ta!

in #busy6 years ago

Ti-am mai zis ca-mi place stilul tau, dar o fac din nou. Ai o usurinta extraordinara de a lega cuvintele si ideile. Sunt intru totul de acord cu punctul 3. Nu toti suntem experti in engleza si sincer, atunci cand un articol despre cum sa promovam comunitatea romaneasca este scris in engleza.... mie imi cam dispare entuziasmul. Ma intreb daca articolul respectiv se adreseaza cu adevarat romanilor sau vorbitorilor de limba engleza. ( Imi cer scuze daca cineva va fi deranjat) Bravo!

Sort:  

Mulțam de ajutor @ileana56. Cam asta ziceam si eu despre treaba cu scrisul in română. Nu este vorba de a scoate scrisul in engleza ci doar sa ne gandim la intreaga comunitate romaneasca (nu doar la cea poliglota) atunci cand scriem in special in legatura cu dezvoltarea ei.

Aici ma simt eu cu articolele in engleza, si nu m-ai deranjat cu nimic. Explicatia e simpla la mine, scriu in engleza pentru ca daca vom avea sprijin pentru comunitate, de pe international o sa vina. Si eu ma simt cam prost ca nu le fac si in romana, dar la o postare de 2000 de cuvinte, cum au fost ultimele doua, imi ia cel putin 3 ore sa le traduc, si nu e neaparat de timp, ci de energia psihica pe care o am. Promit ca tot ce este relevant pentru comunitate va fi si in romana cand va veni momentul :)