İNGİLİZCE NASIL ÖĞRENİLEBİLİR #1

in #busy6 years ago
Genel de ülkemizde problemi olan İngilizce konusunda şahsım adına çok yararlı olduğunu açıkça gördüğüm bilgilerimi sizler adına yararlı olacağı düşünerek paylaşmak istiyorum .

İnternetten yabancı insanlarla yazışarak ingilizce öğrenebilirsiniz. Çöp olan ingilizce seviyemi gerçekten iyi noktaya getirdiğimi düşünüyorum. Ben burada bunun nasıl yapılacağını göstereceğim. Anlatacaklarım bütün diller için geçerlidir.

Ancak dikkat etmeniz gereken meseleler var. Yazışarak başlamanız karşınızdaki kişiye asla telefonunuzu veya adresiniz gibi özel bilgilerinizi vermemeniz gerekir. Dil konusunda yanlış yapmaktan asla çekinmeyin. Yanlış yapa yapa öğrenebileceğinizi düşünüyorum ben bu taktikle geliştim.

  • 1) SPEAKY

1.png

Buraya Tıklayarak speaky sayfasına Ulaşabilirsiniz

En iyi internet sitesi bana göre... Hem bilgisayardan hem de telefondan kullanılır. Aklınıza gelebilecek bütün diller var.Direk facebook hesabıyla bağlanabiliyorsunuz, sadece facebook fotoğrafı yükleniyor siteye asla bilgilerinizi vermiyor. Üye olurken ana dilin ne , hangi dili biliyorsun, hangi dili öğrenmek istiyorsun gibi sorular soruyor sizlere... Profilinize kendiniz tanıtarak ne yapmak istediğinizi belirtirseniz insaları size, sizin onlara ulaşmanız daha kolay olacaktır. En müthiş yeri mesela siz Türkçe biliyorsunuz ve İngilizce öğrenmek istiyorsunuz, sizin karşınıza İngilizce bilen Türkçe öğrenmek isteyen kişileri çıkartıyor, siz ona Türkçe o da size ingilizce öğretiyor , birbirinize yardımcı oluyorsunuz. İnsanlara yardım ettikçe, konuştukça sesli ve yazılı olarak puanınız artıyor ve sitenin diğer ayrıcalıklı özelliklerinden yararlanabiliyorsunuz.

  • 2 ) Hellotalkk

2.jpg

Buraya Tıklayarak hellotalk sayfasına Ulaşabilirsiniz

Telefon programını telefonunuza indirdikten sonra profilinizi oluşturarak bağlanabileceğiniz bir ortam...Mantığı speaky ile aynı bu yüzden farklı olan özelliklerine değineceğim sadece. Menü kısmın da notlarım öğrendiğiniz bilgileri kaydedebiliyorsunuz. Speaky gibi dili birbirinize öğretmeye çalışıyorsunuz. Sizin ingilizcede yaptığınız hataları karşınızdaki kişi üstünü seçip düzeltebiliyor aynı şekilde sizde onun yanlışlarını düzeltebiliyorsunuz. Ayrıyetten Dil anları diye bır kısım var burası facebook ana sayfası gibi paylaşımların görüldüğü yerler. Buraya üye oldum dünyanın mesajı geldi insanlar çok hevesli dil öğrenmek konusunda ve herşeyden öte Türkiyeli insan sayısı çok az

Bu yazım seri halinde devam edecek güzel olduğunu düşündüğüm birçok program var. Merak edip sormak istediğinizi soruları bekliyorum.... >>>

Sort:  

Congratulations @kesmekes! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.