Jak dostać upvota od bota busy.org?

in #busy6 years ago (edited)

Jak dostać upvota od bota busy.org?

Ostatnio coraz więcej osób na czacie pyta jak otrzymać głos od busy.org. Sam z niego korzystam i kilku osobom tłumaczyłem jak taki głos otrzymać ale żeby się z tym za często nie powtarzać postanowiłem napisać o tym posta. Jest on oparty o tłumaczenie tego posta, tutaj ten post po polsku (post ten zawiera stare wartości SP oraz MVEST) przetłumaczony przez @petecko, oraz informacji od @fabien ponieważ reguły trochę się zmieniły.

Jak działa bot?

Moc głosu od @busy.org zależna jest od ilości SP posiadanego przez osoby, które Cię obserwują. Im więcej SP, które Cię "obserwuje" tym mocniejszy głos od bota.
I teraz pierwsza zmiana. Kiedyś potrzeba było minimum 500SP by dostać minimalny głos, a żeby otrzymać głos warty 100% - 12,000,000 SP. Zostało to zmienione i aktualne minimum to 10,000SP 20,000,000 MVEST i 250,000,000SP 500,000,000,000 MVEST by otrzymać 100% głosu. Aktualne wartości można zawsze sprawdzić tu(wartości tam podane są zarówno w VEST jak i SP)
Bot oddaje głos po około 32 minutach od napisania posta i można otrzymać tylko 1 głos na 12 godzin.

Co zrobić by głos otrzymać?

  • Post musi być napisany i wysłany przez busy.org lub staging.busy.org - na tym drugim adresie testowane są nowe wersje serwisu ale z tego co powiedział mi @fabien jest on mniej stabilny.
  • Jako jeden z tagów należy użyć "busy" nie jest istotne czy będzie on pierwszy, drugi czy ostatni.
  • Osoby które Cię obserwują muszą mieć łącznie minimum 10,000SP 20,000,000 MVEST

Jak sprawdzić łączną ilość SP MVEST osób, które mnie obserwują?

Można to sprawdzić na stronie steemdb.com zmieniając "fabien" na swoją nazwę użytkownika. Następnie należy odnaleźć wartość followers_mvest. Podana tam liczba to ilość MVEST, która nas obserwuje a nie SP i należy o tym pamiętać.

Mam nadzieję, że poradnik pomoże wam uzyskać głos od busy.org i choć trochę podbić was w rankingach trending jak i hot. W razie jakiś pytań zapraszam do dyskusji w komentarzach lub pw na czacie

Edit:

Robiłem trochę obliczeń celem przeliczenia SP na MVEST i 10,000 SP =20,000,000 MVEST się nie zgadza z aktualną stawką którą można sprawdzić tutaj lub tutaj po prawej stronie. Aktualnie wynosi ona 488.618 STEEM za 1MVEST Dlatego najlepiej "zapomnieć" o SP i kierować się ilością MVEST. Czyli:

  • minimum wymagane dla głosu to: 20,000,000 MVEST
  • aby dostać głos warty 100% musimy posiadać 500,000,000,000 MVEST, które nas "obserwuje"
Sort:  

Cześć @mattuk :)

Dziękuję za ten superprzydatny artykuł.
Mimo, że używałem busy.org, to nie znałem mechanizmu.

Myślę, że będzie to bardzo pomocny artykuł dla wielu osób, dlatego chciałbym mu zrobić resteem, jeśli pozwolisz (mam kilku followersów).

Dziękuję za ciężką pracę i mimo, że mam mały power, to okazuję wdzięczność upikiem.

Pozdrowionka i miłego dzionka i weekendu :)

Piotr
@abc.love.steemit

Resteem zawsze mile widziany. Zresztą chyba nie nawet nie trzeba o to pytać. :)
Pozdrawiam

Spoko, zrobiony. Czy trzeba, czy nie trzeba, zawsze dobrze spytać dla uniknięcia ewentualnej draki :)

Oh, czyli muszę starać się o followy. Przynajmniej wszystko jasne. :) Dziękuję.

najlepiej wstawiając dobry kontent. piszesz ciekawe rzeczy, wrzucasz fajne obrazki i po jakimś czasie zdobędziesz beze osób, które będą Cię obserwować. a potem to już z górki :D

Dzięki!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mattkrypto from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

dobra robota

super info

Jeśli ktoś chciałby przeczytać "Introducing @busy.org, the bot that rewards your influence" (odniesienie do niej znajduje się w artykule) po polsku, to można go znaleźć tutaj.

Zalinkuje go w moim poście jeśli można. Ale z małą uwagą, że wartości tam podane nie są już aktualne.

Oczywiście można.
Wartości zmieniły się kilka razy ostatnio.
Teraz jest minimum 20 000 000 VESTS, a wcześniej było to nawet 100 000 000 VESTS.

Dzięki całkiem dobre info :)

+10 do wiedzy o steemit ;) Dzięki za tego posta!

Na pewno pomocny artykuł dla nowych i starych w społeczności.

Mi nie działa :< Zrobiłem jak było w poradniku, wymagania spełniam a wciąż lipa.

Możesz podać link do posta? bo z tego co widzę, kilka ostatnich dodanych było przez steemit.com

https://steemit.com/busy/@barbarossastudio/druga-edycja-turnieju-planszowego-na-tagu-polish Ale po ponad 24h edytowałem przez steemit bo nie wyświetlała sie miniatura, dodany natomiast był przez busy

ciężko teraz powiedzieć. bo tak jak @petecko też pisał, te wartości są ciągle zmieniane i dostosowywane do mocy busy.org.
Aktualnie znów potrzeba const MIN_VESTS = 100,000,000 a Ty masz tylko followers_mvest": 38,802,964

No cóż, to na razie obejdę się smakiem :P

Super post, na pewno przyda się niejednej osobie. Resteem obowiązkowy :)

dzięki za tego posta!

A co to za jednostka "MVEST"? Nigdzie nie jest to wytłumaczone niestety.

Jednostką jest VEST i jest to jednostka oznaczające ilość SP. M to tylko przedrostek oznaczający milion. Natomiast nie jest to zbytnio istotne w kontekście otrzymania głosu. Jeśli interesują Cię szczegóły techniczne działania platformy zapraszam do Whitepaper, Bluepaper oraz faq.

Jestem nowy i pierwszy raz trafiłem na materiał w tym temacie.
Dzięki.

Musze to wypróbować, Dzięki @mattuk

Świetny materiał. Sprawdziłem potrzebne 20,000,000 MVEST a mam 12,000,000. Więc działam i czekam na potrzebną wartość.

fajnie, teraz sprboje wykorzystac nowa wiedze :)

Mam już od wczoraj 23 mln mvest. Dzisiaj wstawiłem post w busy z tagiem @busy. Minęło już 6 godzin i nie dostałem polubienia. Zacząłem szukać i przyczyną może być, że potrzebne jest nam jeszcze 10 SP nie liczy się to w nawiasie. w tym tygodniu kupuję Steem za gotówkę oraz Steem Dollary też przeżucę na Steem, a póżniej wzmocnię Steem Power i to powinno pomóc w dostaniu polubienia od busy.

Dziękuje za ten artykuł. Osobiście bardzo mi pomógł.