Sort:  

Zwykłe "pstryki" do rodzinnego albumu. Brak kompozycji, techniki itp.

@aditor -Znalazł się profesjonalista od amatorów? Jest tylko jedno ale i nie będę dokańczał dalej na ten temat publicznie -udokumentować mam co... Wydaje mi się że podrosły Ci zbyt szerokie skrzydłaka które trzeba przykrócić od wchodzenia w D...

Rozumiem że Masz prawo do swojej opinii ale bez przesady nie pluć non stop jadem. Dam przykład>>> ( Nie lubię to nie komentuje i się nie udzielam)

Ochłoń, zapytał o opinie więc ją wydałem. Wydałem ją subiektywnie na podstawie swojego doświadczenia i wiedzy.

O co wam chodzi? Mogę wydać jedynie pozytywne opinie, bo jak nie to jestem zły?

Z fotograficznego punktu widzenia nie reprezentują sobą nic - mają złą kompozycje, brak ostrości, złą ekspozycje. Jaką mają wartość np. sentymentalną dla autora - nie wiem.

@aditor -Znalazł się profesjonalista od amatorów? Jest tylko jedno ale i nie będę dokańczał dalej na ten temat publicznie -udokumentować mam co...

To prosze dokumentuj i mi pokaż na PW, jestem bardzo ciekawy. @strefanetu Szczególnie jestem ciekawy gdzie tak pluje jadem. Dorośnijcie, całe życie nikt was po plecach nie będzie klepał.

@aditor wyjaśnisz mi proszę kogo masz na myśli, gdy piszesz w liczbie mnogiej?

Literówka