You are viewing a single comment's thread from:

RE: Photographic competition "Sfokusowani" : Bear umbrella

in #busy5 years ago

Plan na całkowitą odmianę kanału jest już od dawna i co najlepsze poczyniłem już pierwsze kroki w tym kierunku. Aktualnie czekam na przesyłkę z moimi nowymi gadżetami (gadżety podstawie) oraz czekam na dostępność pewnego super gadżetu, który bardzo ciężko dostać (w ofercie ma się pojawić za 2 tyg).
Więc teraz już nieuchronnie los kanału jest przesądzony. Część nowych "zabawek" już do mnie zmierza, a super "zabawka" zostanie zamówiona gdy tylko będzie dostępna :)

Sort:  

Gadżety brzmią strasznie ;p.

Rozwiniesz to i uzasadnisz :P ? Czuje, że to może być ciekawe ;)

czekam na dostępność pewnego super gadżetu, który bardzo ciężko dostać (w ofercie ma się pojawić za 2 tyg).

Nagromadzenie słów gadżet i zabawka. Coś trudno dostępne brzmi niczym najnowszy seks robot z Japonii ;P

Nie bardzo, choć takie seks roboty pewnie mają takie oczekiwania:

9073405_kobieta-robot.jpg

A tak wygląda rzeczywistość:

dssfgvbnm.png

Choć nie ukrywam moje zabawki też będą gorące 🔥 i to dosłownie ;)

no to nic tylko czekac na te nowe zabawki :)

ja sie podpisuje bardziej pod tą fota z oczekiwań :D

ja się podpisuje bardziej pod tą fota z oczekiwań :D

ja to bym uważał na takie dziwadła... jeszcze Ci gdzieś jakąś śrubkę wkręci 😂

ehh od jednej śrubki chyba jeszcze nikt nie umarł... chyba.
Niech kręci :]