Challenge-Kowalski buduje BTC

in #busy6 years ago (edited)

Dzisiaj jest dzień, który postanowiłem przystąpić do własnego challenge, a cały jego opis będę prowadził w podsumowaniach tygodniowych. To jest dzień, nad którym przysiadam nad kolejną intensywnością nie kiedy spędzanie po kilka godzin tradowania na Bittrex. Należę do osób, które mają całe 24 godziny dla siebie i nie jestem od nikogo i niczego zależny.

Zastanawiałem się nad postawienie celu, którego nie lubię konkretnie stawiać, bo zawsze je szlag trafia i to nie tylko w moim przypadku. Na różnych stronach widziałem dziesiątki, a nawet setki stawianych dzienników i większość się nie spełniała, poza kilkoma które odniosły sukces.

Wspominając o ostatnim wpisie o wyzwaniu @annaburska, która za cel postawia sobie, od 5$ do 5mln$ więc trzymam w ciuki i mam nadzieję, że nie należy do osób, które się podają. Nie zależnie od tego, co wyjdzie zostanie ciekawe doświadczenie.

Steemit

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że mając, platformę taką jak Steemit mamy dodatkowe źródło dochodu gdzie jeszcze dwa lata temu nie było takich możliwości jak dziś. Nie ważne kto i ile zarabia, najważniejsze jest, jak Ty dysponujesz swoim źródeł dochodu i z nim postępujesz. Większości osób roztrwoni na byle co, a później będzie znowu kombinować czy użalać się nad sobą.


Dzisiaj jako zwykły kowalski wypłaciłem 6 sbd i dało mi to 0.00277178/ok 30$. Z tego postanowiłem zrobić 1BTC na własnej strategi i będzie to rozgrzewka. Jedyne co podpowiem, zanim nie ukończę zadania, to kończąc każdego dnia sesje, wartość BTC przekształcam na Steem tak, żeby nie mieć dużych spadków w stosunku od bitcoina w razie spadku.

Na wzór dokonałem wstępne tranzakcie na zasadzie minimum dziennie 1% do 5%. W pierwszy transakcji było to nie całe 0,5%, wiec nie było to dla mnie zadowalające, wiec powtórzyłem ponownie i wynik z 2,19% ogólny. W mojej taktyki średnio uzyskuje to w przeciągu do 20min, a bywa, że trzeba siedzieć kilka godzin, bo w trafimy na nie kontrolowany spadek i trzeba ponawiać kilka akcji. Często również bywa, że trafimy na mocny wzrost ponad 20%, to powinno dać spokój na kolejne dni- a czy tak jest:)

W chwili pisania Bitcoin zmierza w stronę 20k i myślę, że będzie to optymalny wynik i nie nastawiałbym się na mega wygórowane kwoty, i w dodatku osaczone przez hieny korporacyjne.Moim zadaniem jest wyciągać każdy przyzwoity procent.

Również w tym zadaniu będę dokładał zarobki zebrane na steemit, o ile będą. Jest wiele ciekawych opcji, które przedstawię. Dla osób, które przeczytają, tego posta chciałbym przedstawić jeden profil i pokazać jego konsekwentne dążenie do celu, cierpliwość prawie znikomych zarobków i bez używania jakieś botów czy uczestniczenia w grupach. Vincent Boutin od 168 dni prowadzi bloga Zero to Hero Challenge: $0 to $1,000,000

Vincent po prostu robi swoje i nie zależnie czy ma profit, czy nie. Jestem ciekaw czy Ty byś tyle wytrzymał? Vincent to jeden z najlepszych promotorów takich programów jak Neobux, Cixsense gdzie za oglądanie reklam otrzymywało się kilka centów...

Ważne
Zgodnie z powyższym autor nie ponosi żadnej odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podejmowane na podstawie umieszczonych treści zawartych w materiale, jak i jakichkolwiek materiałach dalszej części opisu. Zarabianie i pomnażanie pieniędzy (inwestycje: nieruchomości, giełda papierów wartościowych, giełdy walutowe, krytptowaluty, forex inny rodzaj inwestycji.

Foto 1 :Pixabay Free

Sort:  

Na jakiej parze, parach grasz? Stosujesz jakiś system czy siedzisz i łapiesz ruchy wzrostowe?
Ja pogrywam trochę na binance ale kiepsko mi to idzie. Chciałem ugrać z 200 steema żeby tu w steem power włożyć, mam jednak spore obawy czy mi się to uda.

Siedzę i łapie ruchy rozpoczynające wzrosty.Widać to na skokach w procentach. Skupił bym się miedzy 1% a 10% te które mają powyżej 15% odpuszczam. Nie dawać się na pokusy i po uzyskaniu 2% 3% inkasować wyłączyć i przygotować się na drugi dzień.W skali miesiąca daje świetne wyniki licząc nawet 1% da to +30% najgorszym wypadku ale zazwyczaj jest to więcej :) bo nie kiedy wejdziesz i dostaniesz bonus. Do takiej gry trzeba mieć osobną kwotę i by wejść wprawę.

Jeśli chodzi o steem to kupuj i sprzedawaj systematycznie razem sbd czyli czerwono kupujesz i sprzedajesz na na plusach.Czekasz aż spadnie i na nowo. Warto również przeprowadzać arbitraż miedzy steemit a giełdą.

Kupuję steem ale gram w stosunku do btc i steem cały czas tańszy i tańszy :).
Nic nie zarabiam a btc się już powoli kończy. Miałem nadzieję że zrobię kilka ruchów i dobije do 200 steema ale jak tylko spada to wyglada na to że lepiej było poczekacć na odpowiednia cenę :).
Arbitraż chyba jeszcze trudniejszy bo dochodzą prowizje za przelewy.

Prowizja przy arbitrażu jak dobrze ocenisz to się zwraca:) Na przykład teraz Steem dobrze stoi w wewnętrznym markecie i można więcej SBD :) Niektórzy tylko tak działają Bittrex>>Steem>>Steem przelewany na Steemit zakup w Markiecie SBD czekają>>sprzedaż na Bittrex i powtórka. Każdej nocy są okazje prawie na STEEM/SBD

Ciekawe, muszę się temu przyjrzeć

Powodzenia!!! Mówią że 2% rocnie to sukcs😀 analizuje to z bkmacherką, gdzie niewielki procent zarabia..Czytam książke i powiem Ci że wszystko jest możliwe! Wiara w swoje działania! Łap upvote!😀

powodzenia w swoich dążeniach

Powodzenia, sam myślałem o tym, ale brak czasu na siedzenie na giełdzie.

Dzięki za wspomnienie o mnie :). Nie należę do osób co łatwo rezygnują z postawionego sobie celu. Już ktoś zwrócił uwagę ze mój cel jest mocno wygórowany i ja się z tym zgadzam, ale lubię sobie stawiać wysoko cele. Mam tez cel główny podzielony na etapy i przejście przez każdy z nich będzie już wielkim sukcesem. Powodzenia w Twoich bojach! :)

Dzięki :) Oj..tam..Nie taki wygórowany obserwuje większe akcje....

Masz racje steemit to świetne źródło dochodu. Co wypłatę SBD dokupuję nowego alta. Gram na mid-long term. Mój największy sukces do tej pory to ABY z 55 sat na 295 sat :)

Granie na długi okres jest zdecydowanie najbezpieczniejszą formą. Kwestia portfela i psychiki

Powodzenia. Też ostatnio postawiłem sobie wyzwanie wykręcić 1000% i kupić Mustanga w 2019 ;-). Zakładam że rynek kryptowalut będzie nadal na fali wzrostowej, więc szanse są.

Mój pierwszy wpis: https://steemit.com/polish/@adrix/eksperyment-inwestycyjny-mustang-hodler-etap-1

Dzięki :) Tak... Mustangi piękne wozy. I ja nie trafiłem na Twoje wyzwanie. Zaraz zobaczę taktykę.Szczerz na trzy lata mam spokój a ambicja wymaga więcej i więcej :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by strefanetu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Powiedzmy że na razie Ty z Twoim postanowieniami i wyzwaniem prowadzisz ... Chociaż
@annaburska to tajny i cichy mocny zawodnik :)