[MODA] Recenzja RAJSTOPY 'FLOCKED GOTH CROSSES TIGHTS’ PAMELA MANN

in #busy6 years ago

Poprzednim razem było grzecznie i elegancko, teraz wchodzimy w nieco mroczniejsze klimaty, osobiście moje ulubione :).
Sklep rockmetalshop.pl to sklep z odzieżą dla fanów nieco bardziej odmiennego stylu ;). Znajdziemy tam wszelkiego rodzaju ubrania, obuwie (zarówno dla mężczyzn jak i kobiet), akcesoria, instrumenty, dodatki do odzieży, biżuteria itp. Na mojej ulubionej stronie z takowymi rzeczami natrafiłam na rajstopy z ciekawym wzorem.

29514228_1885728854770871_651618217_o.jpg

Rajstopy: ‘FLOCKED GOTH CROSSES TIGHTS’ PAMELA MANN (cena 33,25 zł), kupione na
rockmetalshop.pl
kolor: czarny w białe krzyże
rozmiar: uniwersalny
skład: Nylon(95%) Elastane(5%)

Codzienne używanie
Na początku przeraziłam się nieco widząc rozmiar uniwersalny. Postanowiłam jednak zaryzykować i moje przeczucie nie myliło się. Rajstopki świetnie dopasowywują się do ciała. Materiał rozciągliwy.
Nadruk pozostaje taki sam nawet do dwóch praniach :) Jak najbardziej nadaje się do noszenia na co dzień, najlepiej z jakąś ładną spódniczką i z glanami ;).
Jeśli chodzi o proces zamawiania to co kto lubi. Ja osobiście wole zamawiać przez Pocztę Polską, gdyż mam wtedy gwarancję, że nie będzie żadnych problemów z kurierami. Paczka, zgodnie z moimi
przewidywaniami, zamawiając ją w czwartek, pojawiła się u mnie w domu w poniedziałek.

A tak się one prezentują na moich nogach :
1.jpg

IMG_20180324_120445.jpg

IMG_20180324_120601.jpg

Moja opinia
Podsumowując rajstopy są bardzo fajne i wygodne. Nadruk, trwały, niespierający się.

Ocena: 4,5/5
Magda W. (redaktor w TestujemyTV)

Zapraszamy również na nasze kanały :

Twitter - https://twitter.com/TestujemyTV
Facebook - https://www.facebook.com/Testujemy-TV-2068109620135703/
Instagram - https://www.instagram.com/testujemytv
YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCj5sg5DLWnzaAZUi5hOZn2A

Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do upvotowania naszych postów oraz follołowania naszego kanału na Steemit.