You are viewing a single comment's thread from:

RE: The White Bear wants to know your sincere opinion / Biały miś chce poznać waszą szczera opinię

in #busy6 years ago (edited)

Nie oceniam wartości technicznej zdjęć ponieważ się na tym nie znam. Głosuję na te Twoje zdjęcia, które mają dla mnie wartość z racji kontekstu sytuacyjnego, np. płukanie złota czy też zwierzaki. Te, które dla mnie opowiadają jakąś historię lub do czegoś zachęcają. Trudno ocenić wartość techniczna zdjęcia wraz z ładunkiem emocjonalnym jaki niesie. Za emocje dałbym 10, wartości technicznej nie ocenię ponieważ nie mam profesjonalnej wiedzy technicznej w tym temacie, która do takiej oceny by mnie uprawniała. Patrze na zdjęcia w kategorii podoba mi się lub nie podoba mi się. Wole odbiór emocjonalny od technicznego. Część Twoich zdjęć mi się podoba część nie.

Sort:  

Z emocjonalnym podejściem do moich zdjęć trafiłeś w dziesiątkę ponieważ taki był cel tej serii. Choć widać że niektóre wpisy były robione "na siłę" aby codziennie coś było, to aktualnie wyforuje się z takiego podejścia. Wydaje mi się że to nie jest to jednak dobry pomysł aby dodawać na siłę coś słabej jakości...

Dziękuję za Twoją opinię @wolontariusz