Witam Steemit !!! Bardzo Mi miło ...

in #busy6 years ago

Nadeszła wiekopomna chwila, długo oczekiwany mail od Steemit dotarł właśnie do mnie. To doskonały czas aby przedstawić się i opowiedzieć kilka słów o sobie, zanim weekend pochłonie mnie na dobre :)

10478185_344242769059231_7934270086850227947_n.jpg

Nazywam się Marek, urodziłem się i mieszkam na Śląsku. Uważam się za prawdziwego Ślązaka więc zatrudniłem się na Grubie :) czyli na kopalni. Ale nie jestem górnikiem tylko geodetą, jednak co dzień zjeżdżam na dół. Ale praca to tylko sposób na zarabianie pieniędzy, które wydać można na pasje. Nie będę Was zanudzał wpisami o górnictwie, no chyba że ktoś wyrazi chęć przeczytania co dzieje się w bliskim sąsiedztwie piekła :P

To czym chciałbym się z Wami podzielić to moja miłość do podróży. Nie zwiedzam jednak całego świata. Na razie skupiam się na zwiedzaniu Polski. Uważam że wielu z nas nie docenia tego co mamy w naszym kraju, choć nie myślę o ul. Wiejskiej :) Dodatkowo zaznaczę że w moich podróżach nie ważne są hotele i wypasione kurorty. Jedynym dachem nad głową jest mój namiot. I to własnie takie zwiedzanie chciałbym promować, blisko natury. Dodatkowo uwielbiam szkołę przetrwania i wszystko co może się przydać w lesie czy górach. Kiedy brak czasu na wyjazdy uwielbiam wycieczki na dwóch kółkach, co często niesie za sobą wiele zdjęć którymi też będę się dzielił. Pasjonuje się też historią regionu, chciałbym podzielić się wieloma ciekawostkami na temat Śląska. Ostatni temat jaki będę poruszał na moim blogu to Urbex czyli zwiedzanie opuszczonych i zapomnianych miejsc.

13516417_643546102462228_9114365590365464204_n.jpg

Na koniec dodam że znalazłem się tutaj z powodu nieustannego opowiadania o Steemit przez mojego szwagra który namówił mnie abym podzielił się z wami tym co kocham. Mowa tu o @sebaj86 który pewnie będzie domagał się browaru :D

Więc zapraszam już niebawem na dawkę ciekawostek.

Sort:  

Witam kolejnego Polaka na steemicie. Czym nas więcej tym weselej ;)

Cześć, słyszałem że na Steemit jest wesoło. Dlatego jestem :)

Welcome zentaur, hope you will have a great time here on steemit!

no nareszcie :D witam oficjalnie, po piwo zgłoszę się jutro ;) powodzenia

Teraz muszę zacząć pisać, odkopię fotki z wyjazdów i do dzieła :)

Cześć, dobrze, że do nas dołączyłeś :P

Cześć, dziękuję

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Też pozdrawiam :)

Witam na platformie!

Cześć :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Bardzo dziękuję, zapoznam się.

CzeSC Marku - mamy podobne zainteresowania czyli podróże,rower i bushcraft :) Będę śledził Twoje poczynania a tymczasem zapraszam do siebie :)

Ciesze się już niedługo, może wyrobie się jeszcze dziś pierwszy materiał, pozdrawiam

Kopalnie też mogą być fajne! Nie rezygnuj z tego tematu tak szybko!

Witam rowniez serdecznie!

Congratulations @zentaur! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @zentaur! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!